گلکسی فیت ای سامسونگ

مچ بند گلکسی فیت ای پیش از عرضه در سایت سامسونگ رویت شد

سامسونگ همزمان با گوشی‌های خانواده گلکسی اس 10 از مچ بند گلکسی فیت ای (Samsung Galaxy Fit-e) نیز پرده برداری کرد. حالا سایت آلبانیایی سامسونگ پیش از عرضه صفحه‌ی مختص به این دیوایس را منتشر کرده است.

در بازگشت به ماه فوریه٬ سامسونگ چندین دیوایس را در رویداد Unpacked خود پرده برداری کرد. این دیوایس‌ها شامل سه گوشی خانواده گلکسی اس ٬10 ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو و یک مچ بند تناسب اندام اقتصادی به نام گلکسی فیت ای می‌شوند. Galaxy Fit-e یک ردیاب تناسب اندام معمولی فاقد قابلیت‌های ساعت‌های هوشمند است که با قیمت کمی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

قیمت مچ بند گلکسی فیت ای

به گزارش اندروید پیت٬ این مچ بند سلامتی قرار است از 31 اردیبهشت ماه با قیمت تنها 35 دلار وارد بازار ایالات متحده شود. هنوز وضعیت عرضه‌ی این دیوایس به کشورهای دیگر مشخص نیست٬ اما سایت آلبانیایی سامسونگ صفحه‌ای مختص به این مچ بند را منتشر کرده است که می‌تواند گمانه‌زنی‌هایی را به وجود آورد.

گلکسی فیت ای سامسونگ

همانطور که در فهرست فوق مشاهده می‌کنید٬ گلکسی فیت ای سامسونگ در سه رنگ مشکی٬ سفید و زرد روانه‌ی بازار خواهد شد. این دیوایس می‌تواند ورزش و ضربان قلب شما را ردیابی کند٬ گام‌های شما را بشمارد و چگونگی قاب شما را نیز بسنجد. یک باتری 70 میلی‌آمپر ساعتی زیر قاب Galaxy Fit-e است و می‌تواند در استفاده‌ی معمولی بین 6 تا 7 روز دوام بیاورد. یک نمایشگر سیاه و سفید 0.74 اینچی از نوع POLED روی قاب جلویی آن است که می‌تواند نوتیفیکیشن‌ها و تماس‌های دریافتی شما را به نمایش بگذارد.

سامسونگ با ساعت‌های هوشمند بالارده Gear S و پایین رده Gear Fit خود به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کرده است. حالا سامسونگ با Fit-e می‌خواهد با بسیاری از دیوایس‌های اقتصادی ساخت شرکت‌های چینی نظیر هواوی و شیائومی نیز به رقابت بپردازد. ما مشتاقیم ببینیم غول کره‌ای چگونه می‌تواند گلکسی فیت ای را به عنوان رقیبی برای مچ بندهای سلامت چینی وارد بازار کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. خوشم میاد در برابر اپل واچ با قیمت پایین هم توانه رقابت ندارن

  2. یکی حتما باید بگیرم دیگه

  3. یه نواره تئولید کرده خدا تومن میده مردم