گلکسی S10

گوشی گلکسی S10 سامسونگ در بسته‌بندی سازگار با محیط زیست عرضه می‌شود

گوشی گلکسی S10 سامسونگ در بسته‌بندی ساده اما سازگار با محیط زیست عرضه می‌شود تا سامسونگ بار دیگر تلاش خود برای جهانی سبزتر برای فردا را نشان دهد.

شرکت سامسونگ الکترونیکس در تازه‎ترین تلاش خود برای حفظ پوشش گیاهی و جهانی سبزتر برای نسل فردا، سری جدید گوشی‎های پرچمدار خود یعنی گلکسی اس 10 را در بسته‎بندی ساده اما سازگار با محیط زیست عرضه کرده است که در ساخت آن بجای پلاستیک و وینیل از مواد تجزیه‎پذیر در طبیعت استفاده شده است.

بسته بندی گلکسی S10

جعبه این گوش ‎های هوشمند و بسته‎بندی‎های داخل آن‌ها به شکلی طراحی شده است تا تاثیر مخرب آن‌ها بر محیط زیست کاهش پیدا کرده و منابع طبیعی کمتری در تولید آن‌ها مصرف شود. برای مثال در حالی که بسته‌بندی گوشی‎های قبلی سامسونگ شامل یک صفحه روکش، یک طبقه نگهدارنده و یک جعبه انتهایی می‏‌شد، گوشی گلکسی S10 تنها دارای همان جعبه انتهایی است. این سری از محصولات سامسونگ دارای یک بسته داخلی از جنس پالپ مولد (Pulp Mold) است که بهترین فضای قرار گرفتن را برای همه قطعات جانبی و دفترچه همراه گوشی فراهم کرده و در عین حال میزان دورریز جعبه را هم به حداقل می‌رساند. پالپ مولد یک ماده جدید در بسته‌بندی است که اساسا از مواد بازیافتی مانند روزنامه‎ باطله، کاغذ و دیگر مواد مشابه تولید می‌شود. این ماده بسیار نازک اما درعین حال محکم و انعطاف‌پذیر و البته کاملا قابل بازیافت است.

از جمله تغییرات سبز دیگر در بسته‌بندی پرچمدار جدید سامسونگ می‎توان به جانشین کردن بسته‎های پلاستیکی با مواد کاغذی و همینطور مات کردن روکش شارژر دستگاه اشاره کرد. زیرا روکش‏‌های براق قبلی نیازمند استفاده از یک لایه محافظ پلاستیکی بود.

در چند سال اخیر شرکت سامسونگ الکترونیکس به صورت مداوم استفاده خود از مواد سازگار با محیط زیست را در بسته‌بندی دستگاه‏‌های همراه افزایش داده است. در سال 2013 سامسونگ اولین بسته بندی 100 درصد بازیافتی خود را معرفی کرد که کاملا از کاغذهای دورریز ساخته شده بود. سال بعد از آن هم اولین جعبه تاشونده 100 درصد کاغذی و قابل بازیافت را معرفی کرد. در سال 2015 این شرکت اقداماتی را برای ساده کردن طراحی بسته‌بندی دستگاه‌های موبایلی خود برداشته و سال بعد از آن شروع به استفاده از مواد طبیعی در بسته‌بندی‎های پلاستیکی کرد. در سال 2017 و 2018 صفحه‎های نگهدارنده از جنس پالپ مولد را معرفی کرد و نهایتا امسال برای اولین بار از بسته‌بندی بدون پلاستیک برای گوشی‏ های سری گلکسی S10 خود استفاده کرد.

لیسوب بائک، معاون Reliability Group در بخش موبایل سامسونگ می‏‌گوید:

ما از مرحله طراحی سری گلکسی S10 همواره متعهد بودیم مواد سازگار با محیط زیست را مورد استفاده قرار دهیم. ما همچنان به حمایت از تلاش‎های بین‌المللی برای حفظ زمین و استفاده از مواد سازگار با محیط زیست در محصولات بیشتر، ادامه خواهیم داد.

برای آشنایی بیشتر با خصوصیات بسته بندی جدید سری گلکسی S10 سامسونگ به اینفوگرافی زیر مراجعه کنید:

گلکسی S10

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. به زودی این چیزا عادی میشه

  2. 🤣🤣🤣🤣🤣به هر دری میزنه که بفروشه