فروش فوری ایران خودرو

فروش فوری ایران خودرو و سایپا 10 درصد افزایش پیدا می‌کند

بر اساس جلسه کمیته خودرو وزارت صنعت، معدن و تجارت مصوب شد تا از این پس فروش فوری ایران خودرو و سایپا بدون هیچ‌گونه رشد قیمتی به میزان 10 درصد افزایش پیدا کند.

صنعت خودرو ایران در وضعیت نابسامانی قرار دارد و قیمت خودروها در کارخانه و بازار همچنان در حال افزایش است. خودروسازان داخلی از جمله ایران خودرو و سایپا نیز بر اساس مصوبه سازمان صنعت، معدن و تجارت مکلف بودند تا در راستای تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها 20 درصد از تولیدات خود را به فروش فوری اختصاص دهند، اما صعودی بودن قیمت‌ها و مشکلات مشتریان برای ثبت نام باعث شده است تا وزارت صنعت میزان فروش فوری ایران خودرو و سایپا را افزایش دهد.

افزایش 10 درصدی فروش فوری ایران خودرو و سایپا

کمیه خودرو وزارت صنعت، معدن و تجارت با توجه به افزایش قیمت‌ها و مشکلات مصرف‌کنندگان برای ثبت نام خودرو، مصوبه جدیدی را ابلاغ کرد که میزان فروش فوری خودروسازان داخلی 10 درصد افزایش پیدا کند. از این پس خودروسازان می‌توانند تا 30 درصد از تولیدات خود را به فروش فوری اختصاص دهند. همچنین در این جلسه تاکید شد هیچ دلیل اقتصادی برای هرگونه افزایش قیمت خودروهای تولیدی وجود نخواهد داشت؛ چراکه تولید و تحویل خودروها طبق برنامه ادامه پیدا می‌کند و مشتریان نیز نباید تحت تاثیر جوسازی دلالان و فضای مجازی قرار بگیرند. از این رو متقاضیان محصولات ایران خودرو و سایپا می‌توانند بر اساس شرایط اعلام شده از سوی این شرکت‌ها، خودرو مورد نظر خود را سفارش دهند.