قیمت جدید بنزین

قیمت جدید بنزین آزاد و سهمیه بندی در سال 98 چقدر تعیین شده است؟

به نظر می‌رسد طرح سهمیه بندی بنزین به زودی شروع می‌شود. اما مقدار سهمیه اختصاص یافته و قیمت جدید بنزین آزاد و سهمیه بندی در سال 98 چقدر تعیین شده است؟

طرح سهمیه بندی بنزین دوباره شروع می‌شود. از مدتی پیش ثبت نام کارت سوخت برای مالکان خودرو و موتورسیکلت که فاقد کارت سوخت بودند شروع شده و مشخص بود که خیلی زود دوباره شاهد اجرای طرح سهمیه بندی بنزین خواهیم بود. برخی رسانه‌ها اعلام کرده بودند که از ساعت 24 روز چهارشنبه 11 اردیبهشت 98 یا پنجشنبه 12 اردیبهشت ماه سهمیه بندی بنزین آغاز می‌شود و بر اساس آن به هر خودرو 60 لیتر در ماه اختصاص داده خواهد شد. اما مسئولان فعلا این خبر را تکذیب کرده‌اند و گفته‌اند هنوز تاریخ قطعی آغاز طرح سهمیه بندی بنزین مشخص نشده است.

قیمت جدید بنزین

در حالی که هنوز تاریخ اجرای این طرح قطعی نشده، اما میزان سهمیه و قیمت جدید بنزین آزاد و سهمیه بندی، قطعی به نظر می‌رسد. طبق اخبار منتشر شده، قرار است به هر وسیله نقلیه در ماه 60 لیتر بنزین سهمیه‌ای اختصاص داده شود. قیمت بنزین سهمیه بندی مانند قبل 1000 تومان خواهد بود و گفته می‌شود بنزین آزاد نیز با قیمت 2500 تومان فروخته می‌شود. همچنین قرار است هر لیتر بنزین سوپر آزاد با قیمت 3 هزار تومان عرضه شود.

از سوی دیگر دولت برای تاکسی‌های اینترنتی نیز سهمیه‌ای مجزا در نظر می‌گیرد و احتمالا از ماه دوم اجرای طرح سهمیه بندی بنزین، سازوکاری برای خرید سهمیه بنزین مردم از سوی دولت در نظر گرفته خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. عادلانه اینست که سهمیه بنزین را به همه مردم و براساس تعداد نفرات خانواده بدهند. آنوقت کسی که اتومبیل ندارد میتواند سهمیه بنزین را به دولت بفروشد و پولش را صرف مایحتاج عمومی اش کند‌ . بنده خدا چه تقصیری دارد که توان خرید اتومبیل ندارد و نمی تواند از این سوبسید استفاده کند؟؟!!

  2. دولتی باید گرون کنه مثلا بنزین رو که درآمد مردم رو هم ببینه…بابا مردم دارن میمیرن به ولله مردم نون شب ندارن چرا هیچ سیاست مداری به فکر مردم نیست