سهمیه بندی بنزین

طرح سهمیه بندی بنزین با مخالفت نمایندگان مجلس متوقف شد

اخیرا خبرهایی مبنی بر اجرای طرح سهمیه بندی بنزین از روز پنجشنبه 12 اردیبهشت منتشر شد که در این رابطه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد این طرح متوقف شده است و زمان اجرای آن در آینده اعلام خواهد شد.

طی روزهای گذشته بسیاری از خبرگزاری‌ها اعلام کرده بودند طرح سهمیه بندی بنزین از روز پنجشنبه 12 فروردین اجرا خواهد شد. طبق اعلام این خبرگزاری‌ها قیمت بنزین سهمیه‌ای همان 1000 تومان خواهد بود و نرخ بنزین آزاد نیز به 2500 تومان افزایش پیدا می‌کند، اما انتشار چنین خبرهای اعتراض نمایندگان مجلس را به همراه داشت و در حال حاضر اجرای طرح سهمیه بندی بنزین به تعویق افتاده است.

توقف طرح سهمیه بندی بنزین

پس از اینکه نمایندگان مجلس با تصمیم سران سه قوه برای سهمیه بندی بنزین مخالفت کردند و با توجه به اینکه تصمیم آن‌ها نیز بدون اطلاع نمایندگان انجام شده بود، باعث شد تا طرح سهمیه بندی دولت که قرار بود در روز پنجشنبه 12 اردیبهشت 98 اجرا شود، به تعویق بی‌افتد. در همین رابطه علی بختیار، عضو شورای عالی انرژی عنوان کرد دولت اگر بخواهد به صورت خودسرانه قیمت بنزین را افزایش دهد، با برخورد مجلس روبرو خواهد شد. وی افزود اگر دولت قصد دارد به استناد تصمیم سران سه قوه اقدامی را انجام دهد، توجیهی نخواهد داشت؛ زیرا مصوبه سران سه قوه می‌بایست برای راهکارهای مقابله با تحریم انجام شود. همچنین در زمینه بنزین ما در داخل کشور با کمبود مواجه نیستیم و دوبت برای هر اقدامی می‌بایست در این زمینه از مجلس اجازه بگیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. درود به شرفه نمایندگان مجلس

    • حشمتی خودت با خودت چند چندی؟؟؟؟؟
      تو مطلب قبلی موافق بودی اینجا مخالفی….. اها یادم نبود بچه ها اقا سعید قبلا مدعی شده بودند که bmw i8 دارند و چون برقی هست دیگه بنزین براشون اهمیت چندانی نداره