عرضه ال جی V50 تینکیو 5G

تاریخ عرضه ال جی V50 تینکیو 5G مشخص شد

پس از به تعویق افتادن عرضه ال جی V50 تینکیو 5G ، حالا تاریخ جایگزینی برای ورود این گوشی هوشمند به بازار تعیین شده است. طبق زمان‌بندی جدید، تا یک هفته‌ی دیگر LG V50 ThinQ در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

این گوشی 5G یک روز پیش از کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ معرفی و برای عرضه‌ی آن در تاریخ سی‌ام فروردین ماه برنامه‌ریزی شد. اما کمپانی کره‌ای به منظور بهینه‌سازی‌ و رفع برخی از مشکلات مرتبط با پردازنده و مودم، دست نگه داشت و حالا قرار بر عرضه ال جی V50 تینکیو 5G در تاریخ بیستم اردیبهشت ماه (۱۰ می) است.

ظاهرا ال جی، این گوشی را در همکاری با سه اپراتور کره‌ای عرضه خواهد کرد تا تجربه‌ی 5G خوشایندی را برای کاربران رقم بزند. این در حالی است که اخیرا کاربران گلکسی اس ۱۰ 5G از اتصال ضعیف، سرعت پایین و بروز مشکلاتی حین سوییچ کردن بین شبکه‌های LTE و 5G گلایه کرده بودند.

ال جی وی 50 تینکیو

به هر حال راه‌اندازی نسل جدید شبکه موبایل، چالش‌برانگیز است و همین بهتر که LG با صرف زمان کافی، محصول آماده‌ و بدون اشکالی را روانه بازار کند. ال جی وی ۵۰ تینکیو همراه با یک نمایشگر ثانویه‌ عرضه می‌شود که به ادعای کمپانی سازنده، بسیار کاربردی است و حس استفاده از یک گوشی منعطف را تداعی می‌کند.

قیمت گوشی 5G ال جی وی 50 برای نسخه‌ی 128 گیگ با 6 گیگابایت حافظه رم، معادل 1030 دلار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. قیمت به این گرونی پول بریزی تو جیب این کفاررر