ردمی نوت 7

شیائومی ردمی نوت 7 را برای عکاسی به ارتفاع 31 هزار متری زمین فرستاد!

شیائومی در اقدامی عجیب و به منظور به اثبات رساندن دوام بالای بدنه گوشی ردمی نوت 7 آن را به فضا فرستاد. این گوشی توانست در دمای منفی 58 درجه سانتیگراد عکس‌هایی از جو زمین تهیه کند و مجددا به زمین برگردد.

تا امروز تست‌های مقاومت بسیار عجیبی روی گوشی شیائومی ردمی نوت 7 انجام شده است. به عنوان نمونه می‌توان به لگد مال کردن آن توسط چندین کاربر و همچنین بریدن میوه روی نمایشگر گوشی اشاره کرد! شرکت سازنده باز هم دست به کار عجیبی زده و به منظور نمایش مقاومت بالای گوشی ردمی نوت 7، یک دستگاه از این گوشی را به فضا فرستاد تا از ارتفاع 31 هزار متری عکس‌هایی به ثبت برساند! در ادامه گوشی به زمین بازگشت، بدون این که آسیبی ببیند.

بسیاری از دوست‌داران عکاسی یا متخصصان هواشناسی، با استفاده از بالن، اکشن کمرا یا دیگر انواع لوازم الکترونیکی مورد نیاز را به فضا می‌فرستند، اما این نخستین مرتبه‌ای است که شاهد ارسال یک گوشی هوشمند شیائومی به استراتوسفر زمین هستیم! حین قرارگیری شیائومی ردمی نوت 7 در فضا تصاویر متعددی با استفاده از آن به ثبت رسید. شیائومی این عکس‌ها را در حساب کاربری خود در توییتر منتشر کرد. البته این تصاویر چندان خاص و متفاوت از تصاویری که تا امروز از لایه‌های بالایی زمین دیده‌ایم نیستند. با این حال در نظر گرفتن طاقت بالای یک گوشی هوشمند در دمای منفی 58 درجه سانتیگراد و در ادامه آسیب ندیدن به خاطر فرود آمدن روی زمین (با چتر) از ارتفاع 31 هزار متری، سبب می‌شود این تصاویر را ستایش کنیم.

شیائومی ردمی نوت 7 بعد از سفرش به فضا و بعد از ثبت چند عکس از کره زمین، خاموش شد، اما دستگاه همچنان سالم باقی ماند و مجریان پروژه توانستند بعد از روشن کردن گوشی، عکس‌ها را از حافظه آن کپی کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چ عکسای با کیفتی گرفته لعنتی