گوشی Realme X به زودی رونمایی خواهد شد

گوشی ریلمی ایکس و ریلمی ایکس لایت به زودی رونمایی خواهند شد. این شرکت زیر مجموعه اوپو قرار است رویدادی ویژه به منظور رونمایی گوشی گوشی Realme X برگزار کند.

Realme نام برند زیر مجموعه شرکت گوشی‌ساز چینی اوپو است. این برند قرار است در روز پانزدهم می (بیست و پنجم اردیبهشت)، یک گوشی هوشمند جدید رونمایی کند. شرکت با انتشار پستی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی Weibo از در راه بودن گوشی Realme X خبر داد. همچنین قرار است نسخه لایت (Lite) یا جوانان (Youth Editio) گوشی ریلمی ایکس نیز به عنوان نسخه‌ای مجهز به مشخصات فنی ضعیف‌تر با قیمت پایین‌تر عرضه شود.

گوشی Realme X

آغاز پیش فروش گوشی Realme X

شرکت Realme همچنین اعلام کرد پیش خرید گوشی از طریق وب سایت‌های JD.com ،Suning و TMall امکان‌پذیر است. قرار است به منظور رونمایی دو گوشی، رویدادی در شهر پکن برقرار شود. از آنجایی که برند زیر مجموعه اوپو، به وسیله نصب بنرهایی در شهر پکن سر و صدای زیادی برای رویداد رونمایی گوشی Realme X و گوشی Realme X لایت به راه انداخته است، انتظار داریم با دو گوشی منحصربه‌فرد رو به رو شویم.

گوشی Realme X

دوربین سلفی ریلمی ایکس دارای ساختار مکانیکی خاص و شبیه به اوپو اف 11 پرو است، به همین دلیل پیش‌بینی می‌کنیم داشتن طراحی تماما بدون حاشیه، یکی از ویژگی‌های گوشی ریلمی ایکس باشد. اسم رمز گوشی در سازمان‌ها و بنچمارک‌های مختلف RMX1901 بوده و گفته می‌شود روی پنل پشتی آن یک دوربین دوگانه وجود دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. سلام این گوشی وارد ایران میشه ؟ اگه میاد قیمتش حدوداًچقده؟

  2. ما فقط عکسو نگا میکنیم

  3. این دیگه چیه از کجا اومده ؟؟

  4. اسمشو نشنیده بودم قبلا

  5. فک کنم از این بنرد لاکچری ها باشه