دو گوشی گوگل پیکسل 3a و 3a ایکس ال معرفی شدند

شرکت گوگل سرانجام از گوشی‌های هوشمند میان رده خود پرده برداشت و گوگل پیکسل 3a و گوگل پیکسل 3a ایکس ال را رسما معرفی کرد. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت ها و قیمت Google Pixel 3a و Pixel 3a XL بیشتر آشنا شوید. 

تلفن هوشمند گوگل پیکسل 3a در واقع جانشین معنوی سری گوشی‌های میان رده نکسوس محسوب می‌شود که گوگل تا پیش از این به بازار عرضه کرده بود. همراه با یک قیمت مناسب و دوربین‌های عقب یکسان، این گوشی جدید در کنار گوگل پیکسل 3a XL ساخته شده تا مخاطبان بیشتری را جذب کند.

مشخصات تلفن هوشمند گوگل پیکسل 3a و 3a ایکس ال

گوگل پیکسل 3 ای از یک صفحه نمایش اولد بدون ناچ 5.6 اینچی با رزولوشون 1080 در 2220 بهره می‌برد و یک محافظ دراگون تریل (Dragon Trail) نیز بر روی آن قرار داده شده است. از نظر سخت افزاری، این گوشی دارای تراشه اسنپ دراگون 670 در کنار پردازنده گرافیکی آدرینو 615، بعلاوه 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. مطابق معمول آثار اندرویدی خالص، جایی برای کارت حافظه میکرو اس دی تعبیه نشده که کمی ناامیدکننده به نظر می‌رسد.

دوربین عقب گوشی مشابه پیکسل 3 بوده و دارای سنسور 12.2 مگاپیکسلی شرکت سونی با دریچه‌ دیافراگم f/1.8، ابعاد پیکسلی 1.4 میکرون و قابلیت پایدارسازی نوری تصویر است. بر روی کاغذ، انتظار می‌رود که دوربین این گوشی دقیقا عملکرد موبایل گران‌قیمت پیکسل را داشته باشد. دوربین جلو نیز 8 مگاپیکسلی با دریچه‌ دیافراگم f/2.0 خواهد بود.

گوگل پیکسل 3a

گوگل پیکسل 3a در رنگ‌های سفید، بنفش و مشکی

تمامی ویژگی‌های دوربین‌های پیشرفته همانند دید شبانه (Night Sight)، تاپ شات و قابلیت Super Res Zoom نیز در این گوشی در دسترس است.

باطری گوشی 3,000 میلی آمپر بوده و از 18 وات شارژ سریع با یو اس بی پشتیبانی می‌کند.

و اما گوشی گوگل پیکسل 3a ایکس ال از نظر سخت افزار مشابه 3a است اما در ابعاد بزرگ‌تری عرضه می‌شود. نمایشگر این‌ گوشی، اولد 6 اینچی با رزولوشون 1080 در 2160 است و همانند گوشی پیکسل XL 3 دارای ناچ نیست. باطری نیز بهتر شده و به 3700 میلی‌ آمپر ارتقا پیدا کرده است.

برای پایین آوردن قیمت، گوگل از پلاستیک استفاده کرده و هیچ فلزی در بدنه به کار نرفته است. همان طور که اشاره شد، محافظ نیز گوریلا گلس نبوده و به جای آن از دراگون تیل استفاده شده است.

گوگل پیکسل 3a

مسئله غافل گیر کننده دیگر، بازگشت جک صوتی 5.۵ میلی متری و بلندگوهای استریو همراه با آن است. علاوه بر این‌ها، ویژگی اکتیو اج (Active Edge) هم بازگشته است.

این گوشی جدید در سه رنگ مشکی، سفید و بنفش عرضه خواهد شد و قرار است با قیمت 399 دلار عرضه شود. همچنین گوشی 3a ایکس ال 479 دلار قیمت خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. این گوشی توی ایران نیست درسته؟؟؟

  2. این گوشی رو ترجیح میدم به هر برندی

  3. اصلا متوجه نشدم چرا اینقدر افزایش قیمت داشته

  4. اصلا با این برند حال نمیکنم فک نمیکردم اینقدر دزد باشه