گوشی سال 2019 اچ تی سی

نخستین گوشی سال 2019 اچ تی سی در راه است

پس از چند ماه سکوت٬ نخستین گوشی سال 2019 اچ تی سی در راه است. یک گوشی جدید در سایت بنچمارک‌گیری Geekbench با برند اچ تی سی رویت شده که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهید شد.

در بازگشت به سال ٬2014 زمانی که کمپانی اچ تی سی گوشی One M8 را منتشر کرد٬ تعداد کل گوشی‌های عرضه شده‌ی این برند در بازار به عدد 30 رسید. از آنجایی که در سال 2016 کش‌مکش‌های افول این برند آغاز شد٬ این تعداد با کاهش همراه شد و به تنها 16 دیوایس در سال رسید. اچ تی سی در سال 2018 نیز تنها 7 مدل را عرضه کرد و سال جاری میلادی نیز تا بدین لحظه هیچ دیوایسی از سوی آن‌ها معرفی نشده است.

نتایج بنچمارک گوشی سال 2019 اچ تی سی

گوشی سال 2019 اچ تی سی

اما به تازگی یکی از افشاگران٬ یک گوشی مرموز با برند اچ تی سی را در سایت بنچمارک‌گیری Geekbench دیده است. گوشی سال 2019 اچ تی سی با نام HTC 2Q741 در گیگ بنچ ظاهر شده است. هرچند نتایج بنچمارک منتشر شده هیچ یک از جزئیات و قابلیت‌های گوشی جدید اچ تی سی را نشان نمی‌دهند٬ اما حداقل ما می‌دانیم این دیوایس از تراشه‌ی هلیو پی 35 مدیاتک قدرت می‌گیرد.

این تراشه با ترکیب یک رم 6 گیگابایتی موفق به کسب امتیاز 897 در حالت تک هسته‌ای و 4385 در حال چند هسته‌ای شده است. این نتایج باعث شده تا گوشی سال 2019 اچ تی سی ٬ یک گوشی میان‌رده با قدرتی نسبتا مشابه دو گوشی اکسپریا 10 سونی و نوکیا 6.1 باشد؛ اما قدرت آن کمتر از دو گوشی موتو جی 7 و موتو جی 7 پاور قدرت گرفته از تراشه‌ی اسنپدراگون 632 خواهد بود.

اچ تی سی هنوز زمان عرضه‌ی این گوشی بدون نام را اعلام نکرده است٬ اما گزارش‌ها حاکی از آن خواهد بود که گوشی‌ساز تایوانی مشغول توسعه‌ی 2 مدل دیوایس دیگر است. یکی از آن‌ها می‌تواند یک پرچمدار مجهز به فناوری ارتباطی 5G باشد٬ در حالی که یکی دیگر از آن‌ها یک گوشی میان‌رده با بهره‌گیری از تراشه‌ی اسنپدراگون 710 خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. انصافأ برند HTC باید باشه توی گوشی ها.حتی اگه میلیون ها دلار ضرر داشته باشه واسه شرکتش.نمیشه صنعت گوشی سازی رو بدون این برند تصور کرد.مثل اینه که مثلا ما صنعت خودروسازی رو بدون مرسدس بنز یا صنعت صوتی و تصویزی رو بدون برند سونی و امثال این برندهای بزرگ در نظربگیریم.
    محاله.

  2. امیدوارم این دیگهخ این برندو بلند کنه چون برند خیلی خوبیه

  3. Htc داره بشدت روی سنت خودش که سبک طراحی و رابط کاربریشه پا فشاره میکنه که این سنتم داره به نابودی میکشتش.اگه سبکشو راهشو عوض نکنه محکوم به فناست