قیمت محصولات مدیران خودرو

قیمت محصولات مدیران خودرو مجددا افزایش پیدا کرد!

قیمت محصولات مدیران خودرو طی هفته‌های گذشته تا 30 میلیون تومان افزایش یافته بود، اما این شرکت مجددا قیمت 3 محصول خود یعنی ام وی ام ایکس 22 و چری تیگو 7 و آریزو 5 را به میزان چشمگیری افزایش داد.

شرکت مدیران خودرو به عنوان نماینده رسمی محصولات ام وی ام و چری در ایران، طی چند هفته اخیر قیمت دو خودرو ام وی ام ایکس 22 اسپرت اکسلنت و ام وی ام ایکس 33 را حدود 30 میلیون تومان افزایش داد و با قیمت نجومی به مشتریان عرضه کرد. قیمت این خودروها بیشتر از قیمت بازار است که با مصوبه وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر قیمت‌گذاری خودرو در کارخانه‌ها بر اساس 5 درصد کمتر از نرخ حاشیه بازار مغایرت دارد. علاوه بر این، مدیران خودرو قیمت 3 محصول دیگر را نیز بیشتر از نرخ بازار افزایش داده است.

افزایش مجدد قیمت محصولات مدیران خودرو

قیمت محصولات مدیران خودرو بازهم افزایش یافت و در این در حالی است که خودرو چری تیگو بیشترین افزایش قیمت را تجربه کرده است. هم‌اکنون قیمت چری تیگو 7 در بازار آزاد حدود 354 میلیون تومان است، اما مدیران خودرو قیمت آن را 393 میلیون تومان اعلام کرد و آن را به اختلاف قیمت 39 میلیون تومانی به فروش می‌رساند. علاوه بر این خودرو، قیمت خودروهای ام وی ام ایکس 22 دنده‌ای لاکچری و آریزو 5 توربو نیز افزایش پیدا کرد. بر این اساس در حال حاضر قیمت ام وی ام ایکس 22 دنده‌ای لاکچری در نمایندگی‌ها 155 میلیون و 100 هزار تومان است، اما مدیران خودرو آن را قیمت 145 میلیون تومان به فروش می‌رساند.

قیمت خودرو آریزو 5 توربو نیز از سوی مدیران خودرو 211 میلیون و 600 هزار تومان اعلام شد و این در حالی است که این خودرو در بازار با قیمت 200 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. افزایش قیمت خودروهای مدیران خودرو در دفعات زیادی در حال انجام است و دستگاه‌های نظارتی چون وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان نیز با این گران‌فروشی‌های آشکار برخورد نمی‌کنند.