اولین تریلر سریال واچمن (Watchmen)؛ جانشین گیم آف ترونز در راه است؟

سریال واچمن به زودی پخش خود را آغاز خواهد کرد؛ سریالی که از آن به عنوان گیم آف ترونز بعدی شبکه اچ بی او نام می‌برند. اولین تریلر سریال Watchmen را در ادامه مشاهده کنید.

دنیای دی سی سریال‌های زیادی را در چند سال اخیر تولید کرده و سریال واچمن آخرین کامیک آن‌ها محسوب می‌شود که به دنیای تلویزیون راه پیدا کرده است. شبکه اچ بی او برای ساخت آثار بزرگسالانه، سیاه و جذاب مشهور است و تریلر این سریال جدید نشان می‌دهد که آن هم قرار است همین مسیر را طی کند.

سریال واچمن

مجموعه کتاب‌های مصور واچمن در دهه 80 توسط آلن مور طراحی و خلق شد و توانست به محبوبیت فراوانی دست پیدا کند. از واچمن به عنوان یکی از بهترین کامیک بوک‌های تاریخ نام می‌برند. در طول سال‌ها، تلاش‌های زیادی برای ساخت یک اثر سینمایی از آن صورت گرفت و سرانجام در سال 2009 بود که زک اسنایدر آن را ساخت و به اکران در آورد. این فیلم موفق شد نظر طرفداران و منتقدان را جلب کند و در آن بازیگران مشهوری همچون جکی ارل هیلی، ملین آرکمن، پاتریک ویلسون و جفری دین مورگان به ایفای نقش می‌پرداختند. حال پس از 10 سال، شاهد یک اقتباس لایو اکشن دیگر از این اثر هستیم و زمان فعلی را باید بهترین زمان ممکن برای ساخت آن به حساب بیاوریم. از فیلم‌های خوبی همچون زن شگفت انگیز و آکوآمن تا سریال‌های شبکه دی سی یونیورس و سی دابلیو، دی سی در حال طی کردن مسیر درستی است و با توجه به این آثار قابل توجه، انتظار می‌رود که واچمن هم بتواند موفق ظاهر شود.

سریال واچمن

آنجلا آبراهام

در سریال واچمن با ابرقهرمانان همچون مجرمان رفتار می‌شود و به ادعای سازندگان، قرار است علاوه بر احترام گذاشتن به کامیک‌های ‌ساختارشکن و جریان‌ساز اصلی، در مسیر تازه‌ای قدم بگذارد. شخصیت رورشاخ (Rorschach) نقش مهمی در سریال خواهد داشت و همان طور که در تیزر تریلر هم نشان داده‌ می‌شود، عده‌ای ماسک او را بر صورت خود گذاشته‌اند. همانند کامیک‌ها و فیلم سال 2009، یک راوی مشابه رورشاخ بر روی تریلر صحبت می‌کند و می‌گوید: ما هیچ کس نیستیم، ما همه‌ایم و ما پنهان هستیم». در تمامی تریلر، می‌توانید صدای تیک تاک ساعت را بشنوید و حتی در پایان، یک پیرمرد مرموز از تیک تاک ساعت می‌گوید. این تریلر را در ادامه تماشا کنید.

اولین تریلر سریال واچمن – Watchmen

اما تصویری که بالاتر مشاهده می‌کنید نیز همزمان با تریلر منتشر شده و شخصیت آنجلا آبراهام را نشان می‌دهد. بازیگر برنده اسکار، رجینا کینگ نقش این شخصیت را  برعهده دارد. در توصیف او آمده که یک پلیس خشمگین و یک مادر و همسر است. البته چهره او در این تصویر پوشانده شده اما نشان پلیس‌اش را می‌توانید ببینید. از آنجایی که تیزر هم بر روی این شخصیت تمرکز ویژه‌ای دارد، باید انتظار داشت که نقش مهمی در سریال ایفا کند. در این سریال که تهیه کنندگی آن بر عهده دیمون لیندلوف (لاست، بازماندگان) است، بازیگران دیگری همچون جرمی آیرونز، دان جانسون، جین اسمارت، تیم بلیک نلسون، فرانسیس فیشر، سارا ویکرز و جیمز ولک نقش آفرینی می‌کنند.

با اینکه ظاهرا داستان سریال چند دهه پس از اتفاقات کامیک‌های اصلی رخ می‌دهد اما به آن‌ها کاملا وفادار خواهد بود و این اتفاق خوبی برای طرفداران دی سی است. واچمن هنوز تاریخ پخش دقیقی ندارد اما برای تماشای این سریال تنها چند ماه دیگر باید منتظر بمانید، به گفته شبکه اچ بی او این سریال در فصل پاییز 2019 پخش خود را آغاز می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. چقدر مزخرف و بچه گانه

  2. امکان نداره بشه مثل گیم آف ترونز

  3. تمش بنظر ترسناک میاد

  4. گیم اف ترونز که ایم فصل خیلی خراب کرد امید وارم بهتر شه

  5. صد سال سیاه جای گات رو نمیگیره