قیمت خودرو

قیمت خودرو با شرایط جدید در سایت‌ها درج خواهد شد

سخنگوی اتحادیه کسب‌وکارهای اینترنتی گفت قیمت خودرو با شرایط جدید در سایت‌ها منتشر خواهد شد. بر این اساس بهای خودرو با حداکثر 3 درصد بیش از قیمت اعلامی اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو تهران، در آگهی‌های اینترنتی درج می‌شود.

طی هفته‌های گذشته قیمت خودرو و مسکن به میزان چشمگیری افزایش پیدا کرد که نگرانی مصرف‌کنندگان را به همراه داشت و بسیاری از کارشناسان و مردم درج قیمت‌های غیرواقعی در سایت‌های آگهی را عاملی برای التهاب بازار می‌دانستند. از این رو رئیس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان‌یافته پلیس فتا پس از برگزاری جلسه‌های متعدد با مراجع قضایی تصمیم گرفتند که تمامی قیمت‌های بازار خودرو مسکن به دستور سرپرست محترم دادسرای ناحیه 31 تهران حذف شوند.

رضا الفت نسب، سخنگوی اتحادیه کسب‌وکارهای اینترنتی از درج مجدد قیمت ماشین در آگهی خرید و فروش خودرو سایت‌های درج آگهی خبر داد و گفت بر اساس جلسه‌هایی که با اتحادیه فروشندگان خودرو برگزار کردیم، نتیجه بر آن شد که اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو تهران به صورت روزانه قیمت کف خودروها را اعلام کنند و این قیمت‌ها نیز حداکثر 3 درصد بیشتر از قیمت اعلام شده از سوی اتحادیه در سایت‌ها درج خواهد شد.

جزئیات درج مجدد قیمت خودرو در سایت‌ها

سخنگوی اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی در ادامه بیان کرد اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو تهران روزانه لیستی از کف قیمت کلیه خودروهای موجود در بازار ایران را برای سایت‌های درج آگهی ارسال می‌کند تا این سایت‌ها حداکثر تا 3 درصد افزایش، این قیمت‌ها را در سایت‌های خود درج کنند. وی افزود بر اساس توافق انجام شده برای مثال اگر قیمت یک خودرو از سوی اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو تهران حدود 100 میلیون تومان اعلام شود، آگهی‌های مرتبط با این خودرو نیز فقط تا 103 میلیون تومان می‌توانند افزایش داشته باشند و با همین مقدار در سایت‌ها و آگهی‌ها درج خواهند شد. وی در پایان تاکید کرد اگر بازار خودرو با التهاب شدید مواجه شود، اتحادیه نمایشگاه‌داران تهران به صورت روزانه تا 2 نوبت کف بهای خودروها را به اتحادیه برای درج در سایت‌ها اعلام خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. واقعا با چه امیدی این حرفا رو میزنن
    والا خوب رو دارن

  2. حتما میخان اپشن ازش کم کنن

  3. اینا امید وارن به مشتری هنوز؟؟

  4. معاوم نیست چ خابی واسمون دیدن