الکسا در ویندوز 10

امکان استفاده فراخوانی دستیار هوشمند الکسا در ویندوز 10 به صورت هندزفری فراهم شد

شرکت آمازون نسخه‌ای جدید از اپلیکیشن الکسا برای ویندوز 10 منتشر کرد. امکان استفاده از دستیار هوشمند الکسا در ویندوز 10 به صورت هندزفری در کنار رفع باگ‌های پیشین، مهم‌ترین تغییرات این نسخه به شمار می‌روند.

به لطف آپدیت جدیدی که آمازون برای نسخه ویندوزی دستیار هوشمند خود منتشر کرد، اکنون استفاده از الکسا در ویندوز 10 راحت‌تر از هر زمان دیگری شده است. در اولین ماه سال 2018، شرکت آمازون با انتشار خبر در راه بودن دستیار صوتی این شرکت برای ویندوز 10 همه کاربران را خوشحال کرد.

در ابتدا، تنها برخی گجت‌های قدرت گرفته از ویندوز 10، به صورت پیش‌فرض به آمازون الکسا مجهز می‌شدند و امکان استفاده از این دستیار روی تمامی سیستم‌ها وجود نداشت. با رسیدن به آخرین ماه سال گذشته میلادی، آمازون به وسیله انتشار اپلیکیشن الکسا در فروشگاه ویندوز، امکان استفاده از آن را برای تمامی کاربران میسر کرد.

دستورات صوتی فراخوانی توسط الکسا در ویندوز 10

عدم پشتیبانی از فرمان‌های صوتی، از ابتدا اساسی‌ترین مشکل دستیار هوشمند الکسا در ویندوز 10 به شمار می‌رفت. در واقع تا پیش از انتشار به‌روزرسانی جدید، برای استفاده از این دستیار می‌بایست ابتدا آن را به صورت فیزیکی و با لمس یک دکمه مشخص فراخوانی کرده و سپس درخواست‌های خود را مطرح می‌کردید. اما از این پس، می‌توان به صورت هندزفری و به وسیله صدور فرمان‌های صوتی، ابتدا دستیار الکسا در ویندوز 10 را فراخوانی و سپس سایر دستورات را صادر کرد. بر اساس اسنادی که درباره ورژن ویندوزی جدید الکسا منتشر شده است، حتی در صورت اجرا بودن برنامه در پس‌زمینه، دستور فراخوانی دریافت و پاسخ داده خواهد شد.

الکسا در ویندوز 10

البته همچنان می‌توان برای جلوگیری از دست به سینه نشستن دستیار مجازی الکسا در ویندوز 10 به صورت تمام وقت به منظور آمادگی برای پاسخ دادن سریع به دستورات صوتی کاربر، فراخوانی آن را همانند قبل به صورت فیزیکی و بعد از لمس دکمه‌ای خاص انجام داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. سیری خار داره؟ مریضم اولین و پیشرفته ترین دستیارو ول کنم برم سراغ این؟

  2. فقط مونده بود برای ویندوز بیاد ک اومد