رجیستری گوشی های مسافری

مهلت رجیستری گوشی های مسافری چه زمانی به پایان می‌رسد؟

رئیس کمیته تخصصی تلفن همراه کشور گفت مهلت طرح رجیستری گوشی های مسافری در 30 اردیبهشت سال جاری به پایان می‌رسد تا با متصل شدن به سایت گمرک فقط مسافران واقعی قادر به واردات تلفن همراه باشند.

محمد مهدی غفوریان، رئیس کمیته تخصصی تلفن همراه کشور عنوان کرد قیمت گوشی های موبایل طی روزهای اخیر به میزان 20 درصد افزایش پیدا کرده است و از 60 تا 70 درصد مدل‌های تلفن همراه موجود در بازار کشور فقط 20 الی 30 مدل آن از سوی فروشندگان عمده فروخته می‌شود.

پایان مهلت مهلت رجیستری گوشی های مسافری

رئیس کمیته تخصصی تلفن همراه کشور در ادامه بیان کرد بازار گوشی های موبایل بلاتکلیف است و مهلت طرح رجیستری گوشی های مسافری نیز در 30 اردیبهشت به پایان می‌رسد تا با متصل شدن به سایت گمرک فقط مسافران واقعی قادر به واردات تلفن همراه باشند. این مقام مسئول تاکید کرد چنین اقدامی باعث می‌شود تا خرید و فروش بازار تلفن همراه با افت شدید مواجه شود و عمده فروشان بزرگ از فروش تلفن همراه بپرهیزند؛ زیرا بر این باورند که پس از پایان مهلت رجیستری تلفن همراه، قادر خواهند بود تا کالاهای خود را با قیمت بالاتری به فروش برسانند. بدون شک با بسته شدن سایت رجیستری، تلفن همراه در کشور با کمبود مواجه شده و قیمت آن‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. چرا خوب این کارو کردن دیگه شور همه چی و درآوردن

  2. مگه اینا هم مهلت دارن؟>

  3. خدا لعنتشون کنه با این طرح مزخرفشون..اگه اینجوری باشه از ماه بعد گوشی بازم 10یا15درصد گرونتر میشه…