پرچمداران هواوی و آنر در صف نخستین دریافت‌کنندگان آپدیت اندروید Q

هواوی هیچ‌وقت با ارائه‌ی سریع آپدیت اندروید برای محصولاتش شناخته نمی‌شد؛ اما ظاهرا این روال با اندروید کیو (Android Q) تغییر خواهد کرد. طبق وعده‌ی کمپانی چینی، بسیاری از پرچمداران هواوی و آنر پس از گوشی های گوگل پیکسل، آپدیت اندروید Q را دریافت خواهند کرد.

نسخه جدید سیستم عامل موبایلی گوگل در ماه‌های پیش‌رو انتشار خواهد یافت و به مانند همیشه، دیوایس های پیکسل پیش از رقبا به‌روزرسانی خواهند شد. اما سایر سازندگان گوشی های هوشمند هم سعی دارند که این آپدیت را در اسرع وقت، به کاربران خود برسانند. تفاوت امسال این است که پرچمداران هواوی و آنر نیز در جلوی صف قرار دارند.

کمپانی چینی که یکی از بزرگ‌ترین سازندگان گوشی های هوشمند در جهان محسوب می‌شود؛ به تازگی اعلام کرده است که سری هواوی پی 30، سری هواوی میت 20، گوشی آنر ویو 20 و آنر مجیک 2، جزو نخستین دریافت‌کنندگان آپدیت اندروید Q خواهند بود. هواوی تاکید دارد که بلافاصله پس از انتشار نسخه پایدار آپدیت برای گوشی های پیکسل، این به‌روزرسانی را در دسترس قرار خواهد داد.

پرچمداران هواوی و آنر

بنابراین انتظار می‌رود همراه با ورژن تازه‌ای از رابط کاربری EMUI، آپدیت اندروید کیو در ماه سپتامبر (اوایل شهریور تا اوایل مهر) به دست کاربران محصولات یاد شده برسد. احتمالا گوگل نیز تا اواخر آگوست یا اوایل سپتامبر، این نسخه از اندروید را عرضه خواهد کرد.

البته شاید هم هواوی، تعبیر متفاوتی از واژه‌ی «بلافاصله» داشته باشد. به هر حال می‌توان حدس زد که آپدیت اندروید Q برای پرچمداران هواوی ، ابتدا در کشور چین ارائه شود و طی چند ماه، به سایر کشورها برسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*