بازی Away: The Survival Series برای پلی استیشن 4 معرفی شد + تریلر جدید

در قسمت دوم برنامه «پلی استیشن استیت آف پلی»، سونی از چند عنوان جدید رونمایی کرد که بازی Away: The Survival Series نیز با یک تریلر برای پلی استیشن 4 معرفی شد.

در این برنامه ده دقیقه‌ای، تریلر جدید نسخه بازسازی بازی مورد انتظار فاینال فانتزی 7 انتشار یافت و همچنین بازسازی بازی MediEvil نیز تایید شد. اما بازی Away: The Survival Series یکی از عناوین جدیدی بود که توانست نظر مخاطبان را جلب کند، یک بازی که شبیه مستند‌های متحیر کننده طبیعت است.

بازی Away: The Survival تا پیش از این تنها برای رایانه های شخصی تایید شده بود اما این تریلر جدید مشخص کرد که دارندگان کنسول پلی استیشن 4 نیز باید منتظر آن‌ باشند. برای آن‌هایی که با این بازی آشنایی ندارند، یک عنوان ماجراجویی است که بازیکنان را در یک طبیعت واقع‌گرایانه غوطه‌ور می‌کند. شما در نقش یک بادپر شکری (Sugar Glider) بازی می‌کنید و همراه او در اکوسیستم‌های مختلف به ماجراجویی می‌پردازید.

تریلر بازی Away: The Survival Series

بادپر شکری سایز کوچکی دارد و حیوانات بسیاری برای شکار شما تلاش خواهند کرد اما می‌توانید با قابلیت پریدن و به پرواز در آمدن، در محیط جستجو کنید و خودتان را نجات دهید. از حشرات کوچک تا حیوانات بزرگ، در دنیای این بازی انواع حیوانات در سایزهای مختلف پیدا می‌شوند، باید هوشیار باشید و در چنگال شکارچیان قرار نگیرید.

استودیوی برکینگ والز (Breaking Walls) که سابقه کار بر روی بازی‌هایی همچون شاهزاده ایرانی، فار کرای و اساسینز کرید را دارد، این بازی هیجان انگیز را با الهام از مستندهای طبیعت ساخته است. با تماشای تریلر نیز می‌توانید حس کنید که بازی مشابه مستند سیاره زمین جلوه می‌کند. با اینکه هنوز تاریخ انتشار بازی مشخص نشده اما به نظر می‌رسد که یک تجربه تاثیرگذار و جذاب را برای بازی‌دوستان به ارمغان بیاورد.

بازی Away: The Survival Series که ساخت آن سه سال به طول انجامیده است، هم‌اکنون برای رایانه های شخصی و کنسول پلی استیشن 4 در دست ساخت و توسعه قرار دارد.