اندازه نمایشگر وان پلاس 7 پرو رسما تایید شد

اندازه نمایشگر وان پلاس 7 پرو (Oneplus 7 Pro) رسما مشخص شد. وان پلاس 7 Pro به نمایشگری بزرگ مجهز شده و یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن، پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی 90 هرتز خواهد بود.

در روز چهاردهم می (بیست و چهارم اردیبهشت) وان پلاس برای نخستین مرتبه دو گوشی به صورت همزمان رونمایی خواهد کرد؛ وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو پرچمداران جدید این گوشی‌ساز چینی بوده و تقاوت‌های مهمی با یکدیگر خواهند داشت. به عنوان نمونه، رزولوشن کیو اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی 90 هرتزی را فقط در مدل پرو خواهیم دید، هر چند در هر دو مدل از پنل SuperAMOLED استفاده شده است. وان پلاس 7 پرو از نظر صفحه نمایش، پیشرفت چشم‌گیری در مقایسه با تمامی گوشی های وان پلاس تا امروز خواهد داشت.

اندازه نمایشگر وان پلاس 7 پرو

دو روز مانده به رونمایی گوشی، به اطلاعات تازه‌ای درباره نمایشگر وان پلاس 7 پرو دست پیدا کردیم. این اطلاعات از طریق وب سایت‌های خبری دریافت‌کننده تیزرهای گوشی چند روز قبل از رونمایی رسمی آن افشا شدند. بر اساس آن‌ها، اندازه نمایشگر وان پلاس 7 پرو 6.67 اینچ بوده و از نرخ تازه‌سازی 90 هرتز بهره خواهد برد. بر اساس گفته‌های سازنده، صفحه نمایشی وان پلاس 7 پرو روی پنل جلویی کشیده شده و در بالای آن، خبری از بریدگی به منظور قرار دادن دوربین سلفی و دیگر عناصر نخواهد بود.

یکی از اخبار خوبی که شرکت وان پلاس به وسیله انتشار پستی در فروم رسمی خود به اطلاع کاربران رساند، مجهز کردن برخی دستگاه‌ها به نسخه بتای اندروید 10 به صورت پیش‌فرض برای توسعه‌دهندگان بود. البته شرکت به کاربران هشدار داده این دستگاه‌ها مخصوص توسعه‌دهندگان عرضه می‌شوند و کاربران عادی در صورت کار با آن‌ها، به خاطر ناپایدار بودن سیستم عامل، دچار مشکل خواهند شد.

وان پلاس تا امروز به برخی مشخصات فنی پرچمدارانشان اشاره کرده است. به عنوان نمونه اکنون می‌دانیم وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو استاندارد مقاومتی IP ندارند، چون گران است! مجهز شدن به موتور ویبره قوی‌تر در مقایسه با وان پلاس 6 تی، پشتیبانی از اچ دی آر 10 پلاس و استفاده از یک حافظه داخلی مبتنی بر استاندارد UFS3.0 از دیگر ویژگی‌های وان پلاس 7 پرو به شمار می‌روند. استفاده از چنین حافظه‌ای به این شرکت گوشی‌ساز چینی جرات داد تا اعلام کند وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو از تمامی پرچمداران 2019 سریع‌تر خواهند بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. حالا این چند روزم صبر می کنیم ببینیم چه در می آد