خلاصه کتاب بوکاپو

چگونه فرصت‌های طلایی را برای مطالعه از دست ندهیم

در دنیای به این شلوغی، فعالیت‌های روزانه ما به یک حلقه تکرار شونده تبدیل شده است. این دور با رفتن به محل کار و دانشگاه یا انجام دیگر دغدغه‌ها شروع می‌شود و با خستگی حاصل از ترافیک و شلوغی ادامه پیدا می‌کند. در این میان همه‌ی افراد به دنبال پیدا کردن زمان‌های خالی برای یادگیری و پیشرفت در کار و تحصیل و یا مهارت‌های فردی هستند. اما از کجا می‌توان زمان بیشتری خرید؟

خبر خوب وجود تکنولوژی است. اگرچه حضور آن وقت بیشتری را بابت سرگرمی‌های بی‌فایده از ما گرفته، اما از طرفی توسط ابزارهای جدید زمان‌های زیادی را نیز در اختیارمان قرار می‌دهد. واقعیت این است که ما نمی‌توانیم بیشتر از 24 ساعت در روز وقت داشته باشیم اما زمان بر اساس انتخاب‌های ما کش می‌آید. مثلا وقتی در ترافیک روزانه گیر افتاده‌ایم با گوش کردن به یک فایل صوتی آموزشی می‌توانیم زمان‌های مرده را برای یادگیری مدیریت کنیم. علاوه بر آن، روش‌های نوینی برای مطالعه به وجود آمده‌اند که بیشترین و مفیدترین اطلاعات را در کمترین زمان در اختیار ما قرار می‌دهند. استفاده از سرویس‌های ارائه دهنده خلاصه کتاب‌ ها یکی از ابزارهای جدید برای یادگیری مطالب در کمترین زمان است.

مدیران، کارمندان و دانشجویان و تمامی افرادی که درگیر یک شغل تمام وقت هستند و در عین حال برای پیشرفت در زمینه کاری، تحصیلی و یا رشد و توسعه مهارت‌های فردی، به یادگیری و آموزش نیاز دارند مشتریان پروپاقرص این سرویس‌ها هستند. اما چرا این افراد به مطالعه خلاصه کتاب روی آورده‌اند؟ جواب بسیار ساده است. آنها می‌توانند با خلاصه کتاب‌ها نکات اصلی کتاب و مفاهیمی مهمی که نویسنده با سال‌ها تلاش و تجربه به آن‌ها دست پیدا کرده است را در مدت زمان کمتر از 30 دقیقه در اختیار داشته باشند. یکی از مزیت‌های مطالعه خلاصه کتاب‌ها دریافت حجم مفیدی از مطالب در زمان کوتاه است. ‌به این ترتیب با اختصاص زمان کوتاهی می‌توان از ارزشمندترین کتاب‌ها مطالب مهمی آموخت و روند یادگیری را به شکل مستمر ادامه داد.

اما از کجا می‌توان یک مرجع مناسب برای معرفی خلاصه کتاب پیدا کرد؟ بوکاپو کامل‌ترین مرجع ارائه دهنده خلاصه کتاب در ایران است. خلاصه جدیدترین و پرفروش ترین کتاب ها را می‌توان در بوکاپو مطالعه کرد. وبسایت بوکاپو شامل صدها کتاب ارزشمند در حوزه‌های مختلف است. خلاصه کتاب‌های بوکاپو در حوزه‌های مدیریت و رهبری، بازاریابی و فروش، رشد و توسعه فردی، روانشناسی کاربردی، مدیریت زمان و افزایش بهره‌وری، کارآفرینی، اقتصاد، روابط و مهارت‌های اجتماعی است. علاوه بر آن خلاصه کتاب هایی که در ایران ترجمه نشده‌اند را می‌توان در بوکاپو پیدا کرد. حتی اگر به کتاب به‌خصوصی نیاز دارید اما خلاصه آن را در بوکاپو پیدا نمی‌کنید، کافیست عنوان کتاب را به همراه مشخصات کلی آن، برای بوکاپو ارسال کنید تا پس از بررسی، کتاب پیشنهادی در دست تهیه قرار گیرد.

مدیریت زمان بر اساس اولویت بندی کارهای ضروری‌تر انجام می‌شود. بوکاپو با در نظر گرفتن زمان کم و مشغله‌های زیاد مخاطبان خود در کنار نسخه دیجیتالی، محتوای صوتی خلاصه کتاب ها را نیز تهیه کرده است. بنابراین افراد در زمان‌هایی که قادر به مطالعه نیستند از طریق نسخه صوتی خلاصه کتاب، امکان یادگیری مطالب کاربردی یک کتاب را خواهند داشت.

در حال حاضر علاوه بر وبسایت، اپلیکیشن بوکاپو برای تمامی کاربران سیستم عامل‌های ios و اندروید موجود است. با دانلود و نصب اپلیکیشن بوکاپو علاوه بر دسترسی راحت‌تر به محتوای دیجیتالی و صوتی خلاصه کتاب ها می‌توان از دیگر امکانات اپلیکیشن مثل قابلیت یادداشت‌برداری و دانلود فایل و استفاده از آن در شرایط آفلاین اشاره کرد.

وقت‌های مرده خود را در طول 24 ساعت زمانی که هر روز در اختیار دارید، بشناسید. اگر تصمیم دارید از این زمان‌ها استفاده مفیدتری داشته باشید عضوی از خانواده بوکاپو شوید. از جدیدترین و پرفروش ترین کتاب‌های دنیا غافل نشوید و یادگیری را به صورت مستمر ادامه دهید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالت به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.