شیائومی ردمی پرو 2

انتشار مشخصات گوشی شیائومی ردمی پرو 2 در فضای مجازی

افشاگران مشخصات فنی گوشی پرچمدار شیائومی ردمی پرو 2 (Xiaomi Redmi Pro 2) را در فضای مجازی منتشر کرده‌اند. شاید مهم‌ترین ویژگی پرچمدار جدید شیائومی، دوربین سلفی پاپ آپ آن باشد.

کمپانی ردمی، زیرمجموعه شیائومی قصد دارد به زودی یک گوشی پرچمدار مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون 855 را معرفی کند. این گوشی، شیائومی ردمی پرو 2 نام دارد و مشخصات فنی آن به لطف یک افشاگر چینی در فضای مجازی منتشر شده است.

شیائومی ردمی پرو 2

دوربین سلفی پاپ آپ در شیائومی ردمی پرو 2

این گوشی از طراحی مشابهی با گوشی ردمی نوت 7 برخوردار است، اما به لطف یک دوربین سلفی پاپ آپ 20 مگاپیکسلی دیگر خبری از ناچ روی صفحه نیست. به نظر می‌رسد چانه‌ی این نمایشگر ضعیم‌تر از حاشیه‌های سه طرف دیگر آن است و این می‌تواند نشانه‌ای برای مقرون به صرفه بودن این پرچمدار نسبت به سایر رقبایش در بازار باشد.

این نمایشگر 6.39 اینچی با وضوح فول اچ دی پلاس است. روی آن یک لایه‌ی محافظ گوریلا گلس را تشکیل داده و در زیر آن نیز یک اسکنر اثر انگشت درون نمایشگر حضور دارد. در قسمت پشتی، ما می‌توانیم یک ماژول دوربین سه گانه را مشاهده کنیم که سنسور اصلی آن، ظاهرا یک سنسور 48 مگاپیکسلی است. ظرفیت باتری آن 3.600 میلی‌آمپر بوده و از فناوری شارژ سریع 27 وات پشتیبانی می‌کند. کمپانی ردمی همچنین درگاه مادون قرمز را نیز در پرچمدار جدید خود به کار برده است.

لازم به ذکر است که گوشی شیائومی ردمی پرو 2 به زودی در سه رنگ قرمز، آبی و مشکی عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. یه بدی داره بیفته هم دروبین نابود میشه هم صفحه