گوشی وان پلاس 7 پرو

عکس‌ واقعی گوشی وان پلاس 7 پرو ساعاتی پیش از رونمایی فاش شد

گوشی وان پلاس 7 پرو (OnePlus 7 Pro) در کنار وان پلاس 7 (OnePlus 7) پرچمداران سال 2019 این گوشی‌ساز چینی محبوب هستند. چند ساعت قبل از رونمایی رسمی گوشی ها، عکس‌ واقعی مدل پرو لو رفت.

بعد از انتشار چند رندر از وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو که بر اساس اخبار موثق درباره این دو گوشی طراحی شده بودند، نوبت به انتشار تصاویر قاب محافظ وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو رسید تا اطلاعات مفیدی در اختیارمان قرار بدهند. به این ترتیب هیچ چیز درباره ویژگی‌های ظاهری و حتی مشخصات فنی دو گوشی از ما پوشیده نماند. انتشار تصویر واقعی مدل پرو پیش از رونمایی رسمی تیر خلاص را زد و سبب شد به شمایل این گوشی به طور دقیق پی ببریم.

بر اساس این عکس، نمایشگر مدل پرو از دو طرف دارای انحنا بوده و و میزان حاشیه‌های اطراف آن به حداقل رسیده است. همچنین روی صفحه نمایش، هیچ بریدگی دیده نشده و دوربین سلفی در قالب یک حفره، روی آن تعبیه نشده است. به این ترتیب شایعه استفاده از دوربین پاپ آپی در گوشی وان پلاس 7 پرو تایید می‌شود.

عکس واقعی گوشی وان پلاس 7 پرو

گوشی وان پلاس 7 پرو

صفحه نمایش وان پلاس 7 پرو دارای اندازه 6.67 اینچ بوده و از پنل او ال ای دی در آن استفاده شده است. وان پلاس برای اولین مرتبه، از رزولوشن کیو اچ‌دی در گوشی پرچمدارش بهره برده است. این وضوح تصویر به خاطر نسبت ابعاد تصویر عجیب 19.5:9 صفحه نمایش گوشی به صورت 1440 در 3120 پیکسل تعریف می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد نمایشگر وان پلاس 7 پرو، بهره بردن از نرخ تازه‌سازی 90 فریم به شمار می‌رود. سازنده به لطف این ویژگی وعده داده کاربران، تجربه متفاوتی از اجرای بازی‌های موبایل روی پرچمدار 2019 وان پلاس، در مقایسه با سایر پرچمداران مجهز به صفحه نمایش‌های دارای نرخ تازه‌سازی 60 هرتز، خواهند داشت.

سایر مشخصات فنی وان پلاس 7 پرو

مغز متفکر گوشی تراشه کوالکام اسنپدراگون 855 است. گوشی وان پلاس 7 پرو در سه نسخه متفاوت عرضه خواهد شد. نسخه پایه از 6 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی بهره می‌برد. میزان حافظه اصلی دو نسخه دیگر به ترتیب 8 گیگابایت و 12 گیگابایت بوده و به 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی مجهز خواهند شد. باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی گوشی را می‌توان به لطف پشتیبانی از سیستم شارژ سریع اختصاصی وان پلاس با توان خروجی 30 وات، طی مدت زمانی کوتاه شارژ کرد.

بر اساس عکس واقعی وان پلاس 7 پرو وجود دوربینی سه گانه در آن تایید می‌شود. رزولوشن دوربین اصلی 48 مگاپیکسل بوده و در کنارش، یک سنسور اولترا واید با پشتیبانی از زاویه دید 117 درجه وجود دارد. به لطف سنسور سوم از نوع تله فوتو، امکان بزرگنمایی 3 برابری بدون کاهش کیفیت میسر خواهد شد.

بر اساس اخبار رسمی، قرار است دو گوشی وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو به وسیله برگزاری رویدادهایی در شهرهای مختلف همچون لندن، در روز سه شنبه بیست و چهارم اردیبهشت رونمایی شوند. به همین دلیل تا پی بردن به مشخصات فنی کامل آن‌ها تنها چند ساعت باقی مانده است.