آی او اس 12.3

اپل آی او اس 12.3 را برای آیپدها و آیفون ‌های خود منتشر کرد

اپل تمام سیستم‌عامل‌های خود شامل آی او اس 12.3 (iOS 12.3) و مک او اس 10.14.5 (macOS 10.14.5) را منتشر کرد. این به‌روزرسانی‌ها از روز گذشته در دسترس کاربران قرار گرفته است.

روز گذشته اپل تمام سیستم عامل‌های محصلات مختلف خودش را به‌روزرسانی کرد. آی او اس 12.3 و تی وی او اس 12.3 برای دیوایس‌های آماده‌ی دریافت ارسال شدند. این دو اپلیکیشن جدید TV اپل را به همراه دارند که این شرکت در رویداد بهاری خود از آن پرده برداشته بود. این اپلیکیشن در بیش از ۱۰۰ کشور جهان در دسترس خواهد بود و تمام چیزی که برای اجرای آن نیاز دارید٬ یک دیوایس آپدیت شده به iOS 12.3 یا tvOS 12.3 است. شما همچنین می‌توانید این اپلیکیشن را در برخی تلویزیون‌های هوشمند برند سامسونگ نیز در اختیار داشته باشید. گفته می‌شود اپلیکیشن TV در پاییز امسال برای پلتفرم مک او اس نیز عرضه خواهد شد.

آی او اس 12.3

آی او اس 12.3

آی او اس 12.3 علاوه بر به همراه داشتن این اپلیکیشن٬ باگ‌های مختلف را نیز برطرف می‌کند و اپلیکیشن‌های +Apple News و Apple Music و Apple TV Remote و AirPlay 2 و CarPlay نیز به‌روزرسانی شده‌اند. از روز گذشته٬ برخی از تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ نیز از AirPlay 2 پشتیبانی می‌کنند.

واچ او اس 5.2.1 نیز منتشر شده است و انتظار می‌رود پشتیبانی از قابلیت ECG در حال گسترش پیدا کردن است. مک او اس 10.14.5 نیز بسیاری از باگ‌های نسخه‌ی گذشته‌ی خودش را بهبود بدهد و عملکرد کلی سیستم را نیز بهتر می‌کند. هیچ چیز جدید دیگری در مورد این به‌روزرسانی وجود ندارد. در انتها باید به عرضه‌ی آپدین هوم پاد او اس 12.3 اشاره کرد که برای اسپیکرهای هوشمند هوم پاد اپل منتشر شده است.