اپل تی وی

اپل تی وی به تلویزیون های هوشمند سامسونگ آمد

سامسونگ اولین عرضه کننده اپل تی وی روی تلویزیون شد. شرکت سامسونگ اعلام کرد از امروز کاربران بیش از 100 کشور می‌توانند همه شبکه‌های Apple TV را روی تلویزیون های هوشمند خود تماشا کنند.

شرکت سامسونگ الکترونیکس اعلام کرد تمامی مدل‌های 2019 تلویزیون هوشمند این شرکت و تعدادی از مدل‌های منتخب سال 2018 از امروز و پس از به‌روزرسانی Firmware، در بیش از 100 کشور، مجهز به اپلیکیشن Apple TV خواهند شد و در 176 کشور نیز از AirPlay 2 پشتیبانی خواهند کرد. کاربران سامسونگ اکنون می‌‏توانند از تماشای همه شبکه‎های اپل تی وی و فیلم‎های iTunes روی تلویزیون ‎های هوشمند خود لذت ببرند.

وون جین لی، معاون اجرایی بخش نمایشگرهای سامسونگ می‎گوید:

در یک دهه گذشته، سامسونگ در عرضه انواع شبکه‌ها و محتواها روی تلویزیون های هوشمند خود پیشتاز بوده است. حالا نیز ما اولین تولیدکننده تلویزیون هستیم که اپلیکیشن Apple TV را روی یک تلویزیون هوشمند عرضه می‎کنیم.

تلفیق اپل تی وی با پلتفرم تلویزیون هوشمند سامسونگ

این اپلیکیشن کاملا با پلتفرم تلویزیون هوشمند سامسونگ تلفیق شده است و کاربران می‎توانند با انتخاب آیکون اپلیکیشن Apple TV به تمامی برنامه‎ها و فیلم‎های iTunes دسترسی پیدا کرده و از میان بیش از 100 هزار عنوان موجود، برنامه دلخواه خود را خریده یا اجاره کنند. در این برنامه‌ها انواع محتوا با کیفیت 4K HDR و با کیفیت تصویر بالا وجود دارد. کاربران سامسونگ در سراسر جهان می‎توانند از طریق این اپلیکیشن در اپل تی وی عضو شده و به این ترتیب تنها، هزینه تماشای همان برنامه مورد نظر خود را پرداخت خواهند کرد. کاربران تلویزیون های هوشمند سامسونگ همچنین می‎توانند از Apple TV+، اشتراک برنامه‎های اختصاصی اپل، نیز بهره‎مند شود. این خدمات قرار است از پاییز امسال در اپلیکیشن Apple TV قابل دسترس شود. با استفاده از قابلیت پشتیبانی از AirPlay 2 نیز کاربران تلویزیون های هوشمند سامسونگ می‎توانند به راحتی محتواهای ویدیویی ذخیره شده روی دستگاه‎های آیفون، آیپد یا مک خود را به صورت مستقیم روی تلویزیون تماشا کنند.

همچنین اپلیکیشن اپل تی وی بدون هیچ مشکلی با خدمات تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ مانند Universal Guide، بیکسبی و بخش جستجو کار کرده و تجربه‎ای ساده و یکدست را در کل پلتفرم سامسونگ در اختیار کاربر قرار خواهد داد.

برای اطلاعات بیشتر می‎توانید به بخش تلویزیون های هوشمند در سایت سامسونگ به نشانی https://www.samsung.com/tv مراجعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ببین چطور تو این زمینه هم به زانو در اورد رقبا رو 👍👍👍👍