تاریخ انتشار احتمالی بازی گیرز 5 (Gears of War 5) مشخص شد

اخیرا باکس آرت و تاریخ انتشار بازی گیرز 5 (Gears of War 5) لو رفته است و با اینکه هنوز به صورت رسمی تایید نشده اما به نظر می‌رسد که واقعی باشد.

باکس آرت بازی گیرز 5 زودتر از آن چیزی که مایکروسافت برنامه ریزی کرده بود منتشر شده است. این اتفاق با تشکر از تیم درجه بندی سنی بازی‌های کشور تایوان رخ داده است. با اینکه شاید این آرت باکس واقعی نباشد اما از طراحی قابل باوری بهره می‌برد و اداره تایوانی مذکور که آن را لو داده نیز کاملا رسمی است. این آرت باکس اولین بار توسط سایت اسپانیایی ایکس باکس جنریشن رویت شد و آن‌ها همچنین به یک منبع ناشناس دیگر اشاره کرده‌اند که از عرضه بازی در در تاریخ 10 سپتامبر 2019 (19 شهریور 1398) خبر داده است.

بازی گیرز 5

باکس آرت لو رفته

در این باکس آرت، می‌توانید کیت را مشاهد کنید که یک آویز لوکاست (Locust) در دست دارد، همان آویزی که او در انتهای قسمت قبلی آشکار ساخت. مارکوس فینیکس در سمت راست او حضور دارد و میررا (Myrrah)، ملکه لوکاست‌ها در سمت چپ. مارکوس، میررا را در پایان بازی گیرز 3 به قتل رساند بنابر این مشخص نیست که چرا او در این آرت باکس حضور دارد، شاید در قالب فلش بک با این شخصیت رو به رو شویم و یا حتی میررا همان طور که فکر می‌کنیم، نمرده باشد. استودیوی کوئلیشن (The Coalition) که ساخت بازی را برعهده دارد، تا پیش از این اعلام کرده بود که شخصیت کیت در این قسمت قابل بازی است و در جستجوی روابط خانواده‌اش با لوکاست‌ها می‌گردد. بنابر این قرار دادن او در میان رهبر لوکاست‌ها و قهرمان انسان‌ها، اشاره‌ای است به کشمکش‌های او در این قسمت جدید.

بازی گیرز 5

دل (Del) و جی دی فینیکس (پسر مارکوس) دو شخصیت دیگر از بازی Gears of War 4 نیز در این آرت باکس مشاهده می‌شوند.

بازی Gears of War 5 به احتمال زیاد در کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019 حضور خواهد داشت و اگر این آرت باکس واقعی باشد، شاید مایکروسافت در همان کنفرانس از آن رسما رونمایی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. من توی طول عمرم به هیچ کدام از این بازی علاقه نداشتم