فهرست بازی های تایید شده برای نمایشگاه E3 2019

هر ساله، بزرگ‌ترین بازی‌های جهان در نمایشگاه E3 رونمایی می‌شوند و اطلاعات و ویدیوهای تازه‌ای از آن‌ها انتشار می‌یابد. در این مطلب می‌توانید از بازی های تایید شده برای نمایشگاه E3 2019 اطلاع پیدا کنید.

تا اینجا، 23 بازی برای نمایشگاه E3 2019 رسما تایید شده‌ است. بعضی از این بازی‌ها در جریان کنفرانس‌های بزرگ به نمایش در خواهند آمد و باقی در سالن نمایشگاه در دسترس خواهند بود. همچنین تعدادی از بازی‌ها هم‌اکنون منتشر شده‌اند و در نمایشگاه، از محتواهای تازه آن‌ها رونمایی می‌شود. این را هم باید اضافه کرد که تعدادی از بزرگ‌ترین بازی‌های نمایشگاه E3 2019 هنوز معرفی نشده‌اند و باید تا آغاز آن صبر کنیم.

بازی های تایید شده برای نمایشگاه E3 2019

– شرکت 2K Games

نمایشگاه E3 2019

  • بازی Borderlands 3

هفت سال از زمان انتشار بوردرلندز 2 گذشته‌ است و طرفداران در حال حاضر بی‌صبرانه منتظر هستند تا قسمت سوم این بازی شوتر محبوب را تجربه کنند. بازی Borderlands 3 مدتی است که معرفی شده و ویدیوی گیم پلی آن نیز انتشار یافت تا طرفداران بدانند چه چیزی انتظار آن‌ها را می‌کشد. هنوز جزئیات زیادی از بازی باقی مانده که باید به آن‌ها پرداخته شود و این اتفاق در جریان نمایشگاه E3 2019 رخ خواهد داد. شما می‌توانید با مراجعه به مطلب هر آنچه از بازی Borderlands 3 می‌دانیم، اطلاعات لازم پیرامون این بازی را دریافت کنید.

– شرکت Bethesda

نمایشگاه E3 2019

  • بازی Doom Eternal

بتسدا اخیرا دچار مشکل شده است و عناوین ساخته آن‌ها نتواسته چندان موفق عمل کند. تمرکز آن‌ها در نمایشگاه 2018 بر روی بازی Fallout 76 بود که تبدیل به یک شکست بزرگ شد و بازی The Elder Scrolls: Blades هم نتوانسته عملکرد چشم گیری داشته و طرفداران را راضی کند. نمایشگاه E3 2019 بهترین فرصت برای بتسدا است تا اشتباهات اخیر خود را جبران کند و باید دید آن‌ها برای امسال چه برگ‌های برنده‌ای دارند. تا اینجا تنها اثر تایید شده آن‌ها، بازی Doom Eternal است که دنباله بازی دوم سال 2016 محسوب می‌شود.

– شرکت Bigben Interactive

نمایشگاه E3 2019

  • بازی Bee Simulator
  • بازی Farmer’s Dynasty
  • بازی The Fisherman – Fishing Planet
  • بازی Overpass
  • بازی Paranoia: Happiness is Mandatory
  • بازی The Sinking City
  • بازی Werewolf: The Apocalypse – Earthblood
  • بازی WRC 8

شرکت بازیسازی فرانسوی بیگ بن شاید قابل توجه‌ترین ناشر نمایشگاه E3 2019 نباشد اما آن‌ها از دهه 80 مشغول فعالیت در این زمینه هستند و یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های بازیسازی جهان به حساب می‌آیند. بزرگ‌ترین بازی آن‌ها در نمایشگاه امسال، The Sinking City خواهد بود، یک اثر ترسناک که بر اساس رمانی از نویسنده مشهور، اچ پی لاوکرفت ساخته شده است.

– شرکت Capcom

نمایشگاه E3 2019

  • بازی Monster Hunter World

در زمینه غافل گیر کردن در نمایشگاه E3، طرفداران همیشه می‌توانند بر روی شرکت کپکام حساب کنند. آن‌ها در نمایشگاه 2016 از بازی رزیدنت اویل 7 رونمایی کردند؛ در نمایشگاه 2017 از بازی Monster Hunter World پرده برداشتند و در نمایشگاه 2018 از بازسازی بازی رزیدنت اویل 2 خبر دادند. طبق شایعات، کپکام در نمایشگاه امسال، از نسخه بازسازی Resident Evil 3: Nemesis رونمایی می‌کند اما باید منتظر ماند و دید. تنها بازی تایید شده این شرکت در نمایشگاه E3 2019 بازی مانستر هانتر ورلد است، جایی که آن‌ها اطلاعات کاملی از بسته الحاقی جدید آن، آیس بورن (Iceborne) منتشر خواهند کرد.

– شرکت CD Projekt Red

نمایشگاه E3 2019

  • بازی Cyberpunk 2077

بازی سایبرپانک 2077 شرکت سی ‌دی پروجکت در نمایشگاه سال گذشته، مخاطبان را حیرت‌زده کرد و هیجان انگیز است که ببینیم در نمایشگاه امسال چه چیزهایی برای عرضه دارد و تا چه اندازه پیشرفت کرده است. بازی سایبرپانک 2077 که در تمامی لیست‌های بازی‌های مورد انتظار، جز گزینه‌های اول است، کنجکاوی همگان را برانگیخته و به احتمال زیاد، یک بازی میان نسلی خواهد بود. اگر مطابق انتظار، شرکت مایکروسافت از نسل بعدی کنسول‌های ایکس باکس در نمایشگاه E3 2019 پرده بردارد، شاید بازی Cyberpunk 2077 را بر روی این کنسول جدید مشاهده کنیم.

– شرکت Electronic Arts

نمایشگاه E3 2019

  • بازی Anthem
  • بازی Apex Legends
  • بازی Battlefield V
  • بازی Star Wars Jedi: Fallen Order

همانند بتسدا، شرکت الکترونیک آرتز نیز از نظر محبوبیت، اوضاع چندان جالبی ندارد و تقریبا اکثر بازیکنان، مطابق سال‌های گذشته از آن شاکی هستند. پس از عملکرد ناامیدکننده و صرفا تجاری پیرامون بازی Star Wars Battlefront 2 و اتفاقات پیش آمده برای بازی Anthem که کاملا ناامیدکننده ظاهر شد، شرکت Electronic Arts باید تلاش کند که یک بار دیگر نظر مخاطبان را جلب کرده و اعتماد آن‌ها را بدست بیاورد. آن‌ها به احتمال زیاد اخبار و اطلاعات تازه‌ای در مورد آینده بازی Anthem منتشر کرده و از شخصیت ‌جدیدی برای بازی اپکس لجندز رونمایی خواهند کرد. معرفی محتواها و بخش‌های جدید برای بازی بتلفید 5 و اولین ویدیوی گیم‌ پلی از بازی استار وارز جدای: فالن اوردر دیگر چیزهایی است که احتمالا در نمایشگاه امسال باید منتظر آن‌ باشیم.

– شرکت Nintendo

نمایشگاه E3 2019

  • بازی Splatoon 2
  • بازی Super Smash Bros. Ultimate

شرکت نینتندو در نمایشگاه امسال هم همان مسیر همیشگی خود را ادامه خواهد داد. تا اینجا، نینتندوی بزرگ تنها دو بازی Splatoon 2 و Super Smash Bros. Ultimate را تایید کرده که هر دوی آن‌ها برای کنسول سوییچ منتشر شده‌اند. به نظر می‌رسد که بخش‌های تازه‌ای برای این بازی‌ها معرفی خواهد شد اما باید منتظر بازی‌های جدید و جذاب این شرکت باشیم. کنفرانس نینتندو در 21 خرداد برگزار خواهد شد.

– شرکت Techland

نمایشگاه E3 2019

  • بازی  Dying Light 2

بازی جهان باز Dying Light 2 که در سبک زامبی است، اولین بار در نمایشگاه سال گذشته معرفی شد و شور و ذوق فراوانی میان طرفداران ایجاد کرد. از آن‌ زمان دیگر چیز زیادی از بازی مشاهده نکردیم اما شرکت تک لند وعده داده که این بازی با تمام قدرت در نمایشگاه امسال حضور خواهد داشت. اگر طرفداران خوش شانس باشند، تک لند سرانجام زمان عرضه بازی را اعلام می‌کند اما فعلا همه چیز در حد حدس و گمان است.

– شرکت مایکروسافت و Xbox Game Studios

نمایشگاه E3 2019

  • بازی Halo Infinite

احتمال می‌دانید که امسال شرکت سونی کنفرانسی نخواهد داشت اما در مقابل، مایکروسافت قرار است با تمام قوا ظاهر شود. آن‌ها وعده «بزرگ‌ترین» کنفرانس تاریخ این شرکت را داده‌اند و می‌خواهند از غیبت سونی استفاده کرده و تمامی نگاه‌ها را مجذوب خود کنند. تنها سوال این است که آیا آن‌ها از کنسول نسل بعد ایکس رونمایی خواهند کرد یا خیر. تا اینجا تنها بازی Halo Infinite برای این کنفرانس تایید شده و طبق شایعات یک بازی میان نسلی خواهد بود که هم در ایکس باکس وان و هم در ایکس باکس جدید قابل بازی است. باید دید مایکروسافت تا چه اندازه می‌تواند موفق ظاهر شود.

نمایشگاه E3 2019 از تاریخ 11 ژوئن (21 خرداد 1398) تا 13 ژوئن (24 خرداد) در لس آنجلس، کالیفرنیا برگزار می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ما ارزوی اینا رو به گور میبریم

  2. اه حالم بهم خورد با این بازی ها چرت و۰۰۰۰