ویدیوی تبلیغاتی وان پلاس 7 پرو

ویدیوی تبلیغاتی وان پلاس 7 پرو و وان پلاس 7 را تماشا کنید

کمپانی وان پلاس پس از مراسم رونمایی بزرگی که برگزار کرد، حالا ویدیوی تبلیغاتی وان پلاس 7 پرو (OnePlus 7 Pro) و وان پلاس 7 را روی کانال یوتیوبی خود آپلود کرده است. این پروموهای رسمی، تصویر روشن‌تری از پرچمداران جدید کمپانی ارائه می‌دهند.

ابتدا از ویدیوی وان پلاس 7 پرو آغاز می‌کنیم که به طور مختصر و مفید، ویژگی‌ها و امکانات این گوشی هوشمند را به تصویر می‌کشد. فناوری صوتی پیشرفته، طراحی بدون حاشیه، نمایشگر باکیفیت، قدرت پردازش بالا، توانمندی دوربین سه‌گانه دستگاه و سرعت بالای شارژ از جمله نکات اشاره شده در این ویدیو هستند.

ویدیوی تبلیغاتی وان پلاس 7 پرو

از وان پلاس ۷ هم نباید به سادگی گذشت که گزینه ارزان‌تری نسبت به مدل پرو است. این محصول اوایل ماه ژوئن در رنگ خاکستری وارد بازارهای اروپایی خواهد شد (نسخه قرمز رنگ مختص بازار چین و هند است).

فروش محدود وان پلاس ۷ پرو اما، از همین روز چهارشنبه در انگلستان و از طریق وب‌سایت کمپانی چینی آغاز شد. اپراتور مخابراتی T-Mobile هم از روز بیست و هفتم اردیبهشت ماه، دستگاه را در کشور آمریکا عرضه خواهد کرد. سایر علاقه‌مندان باید برای خریداری این پرچمدار تا تاریخ 21 می (31 اردیبهشت) منتظر بمانند. در پایان دو پروموی کوتاه دیگر از این پرچمداران را تماشا خواهید کرد.

پروموی وان پلاس 7 پرو

پروموی وان پلاس 7

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*