موتورولا وان ویژن

موتورولا وان ویژن با نمایشگر کشیده و دوربین 48 مگاپیکسلی معرفی شد

موتورولا وان ویژن (Motorola One Vision) یکی از اعضای پروژه اندروید وان است و با اندروید خام کار می‌کند. همچنین به عنوان یک گوشی موتورولا، بسیاری از اولین‌ها را در خود جای داده که می‌توان به دوربین سلفی حفره‌ای، نسبت تصویر 21:9 و حتی تراشه سامسونگ اشاره کرد.

این گوشی هوشمند میان رده، دارای یک صفحه نمایش 6.3 اینچی کشیده با نسبت تصویر 21 به 9 و وضوح فول اچ دی پلاس است. در گوشه بالا سمت چپ، حفره‌ای وجود دارد که از دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. در پشت موتورولا وان ویژن اما، می‌توان دوربین دوگانه‌ای را یافت که متشکل از یک سنسور 48 مگاپیکسلی f/1.7 با لرزش‌گیر اپتیکال تصویر و یک سنسور عمقی 5 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 است.

موتورولا وان ویژن

سنسور اصلی از فناوری Quad-Bayer برای ادغام چهار پیکسل‌ و تولید تصاویر 12 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. همچنین نرم افزار دوربین، قابلیت‌های هوش مصنوعی را ارائه می‌دهد که می‌توان به بهینه‌سازی تصاویر و حالت عکاسی در شب اشاره کرد. در پنل پشتی، همان لوگوی کلاسیک و دایره‌ای شکل موتورولا را نیز می‌بینیم که با حسگر اثر انگشت، یکپارچه شده است.

قدرت گرفتن موتورولا وان ویژن از تراشه اگزینوس 9609 سامسونگ

اما شاید جالب‌ترین مشخصه‌ موتورولا One Vision، تجهیز آن به چیپست اگزینوس 9609 باشد؛ چرا که وجود تراشه‌های اگزینوس در محصولات سایر برندها چندان مرسوم نیست. در واقع پیش‌تر، فقط کمپانی میزو (Meizu) در ساخت گوشی خود از تراشه سامسونگ استفاده کرده بود و حالا برای دومین بار است که چنین اتفاقی می‌افتد.

این چیپست از چهار هسته پرقدرت Cortex-A73 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و چهار هسته کم مصرف Cortex-A55 با سرعت 1.7 گیگاهرتز بهره می‌برد.

موتورولا وان ویژن

حافظه رم موتورولا وان ویژن 4 گیگ و حافظه داخلی آن، 128 گیگابایت ظرفیت دارد. کاربران امکان استفاده از کارت microSD را هم خواهند داشت؛ اما خشاب دوم حالت هیبرید دارد و باید از بین کارت حافظه و سیم کارت دوم، یکی را انتخاب کرد. باتری دستگاه دارای ظرفیت 3500 میلی‌آمپر ساعتی است و از طریق شارژر TurboPower با سرعت 15 وات شارژ می‌شود.

موتورولا وان ویژن

در قالب پروژه اندروید وان، دو آپدیت سیستم عامل و سه سال به‌روزرسانی امنیتی برای این گوشی هوشمند تضمین شده و همان‌طور که اشاره کردیم، سیستم عامل پیش فرض آن نسخه خام اندروید پای است. البته امکانات Moto Actions به قوت خود باقی هستند و مثلا با تکان دادن گوشی، می‌توان چراغ قوه یا دوربین آن را فعال کرد.

قیمت موتورولا وان ویژن 300 یورو (335 دلار) است و در رنگ‌های گرادیانی آبی و برنزی عرضه می‌شود. اولین خریداران اروپایی، یک جفت ایربادز موتورولا Verve را نیز به ارزش 130 یورو، به عنوان هدیه دریافت خواهند کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*