دستبند هوشمند سامسونگ گلکسی فیت ای

فروش سامسونگ گلکسی فیت ای آغاز شد؛ یک دستبند هوشمند ارزان قیمت

سامسونگ گلکسی فیت ای (Samsung Galaxy Fit e) با قیمت 40 دلاری خود، بسیار ارزان‌تر از گلکسی فیت 100 دلاری است. از ویژگی‌های این گجت پوشیدنی می‌توان به داشتن سنجش‌گر داخلی ضربان قلب، مقاومت در برابر آب با فشار 5 اتمسفر و شارژدهی مناسب اشاره کرد.

دستبند هوشمند سامسونگ گلکسی فیت ای دارای یک صفحه نمایش مونوکروم OLED با سایز 0.74 اینچ است. این صفحه به طور پیش‌فرض، ساعت و تعداد گام‌های پیموده شده را نمایش می‌دهد؛ همچنین می‌تواند نوتیفیکیشن‌ها و رویدادهای تقویم گوشی شما را نیز به نمایش بگذارد.

توانایی تشخیص خودکار فعالیت‌های بدنی (قدم زدن، دویدن و تمرین‌های دینامیک) و همسان‌سازی داده‌ها با اپلیکیشن Samsung Health که روی گوشی هوشمند کاربر نصب است، از دیگر قابلیت‌های گلکسی فیت e محسوب می‌شوند. برای افراد پرکار، شارژ گجت 6 تا 7 روز دوام خواهد داشت؛ هرچند که با استفاده‌ی ملایم‌تر، می‌توان تا 13 روز هم روی شارژدهی باتری آن حساب کرد. ناگفته نماند که با وجود ضد آب بودن، خبری از امکانات مختص شنا در این دستبند هوشمند نیست؛ ولی استاندارد مقاومتی MIL-STD-810G دارد.

در مقایسه با مدل گران‌‌‌‌‌‌‌‌‌تر باید گفت که Galaxy Fit یک نمایشگر اولد رنگی و 0.95 اینچی با وضوح تقریبا دو برابر دارد. عمر باتری هر دو دستبند مشابه؛ اما ساختار Fit e باریک‌تر و سبک‌تر است. مشتریان اروپایی می‌توانند از هم‌اکنون، گلکسی فیت ای را در رنگ‌های سفید، مشکی یا زرد پیش‌خرید کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه