ایراد‌های گلکسی فولد

انتشار اخباری جدید از تلاش سامسونگ برای رفع ایراد‌های گلکسی فولد

ایراد‌های گلکسی فولد به دست سامسونگ برطرف شدند. به تازگی اخباری درباره راهکارهای غول کره‌ای برای برطرف کردن مشکلات سامسونگ گلکسی فولد منتشر شده است.

سامسونگ از زمان گزارش مشکلاتی عجیب در نمایشگر سامسونگ گلکسی فولد و در ادامه اجبار برای جمع‌آوری گوشی های عرضه شده، به طور شبانه‌روزی در پی رفع ایرادهای آن است. این مشکلات همگی حین بررسی اولین گوشی هوشمند انعطاف پذیر آن به دست وب سایت‌های خبری حوزه فناوری مشخص شدند. به تازگی، اخباری درباره پیشرفت‌های حاصل از تلاش‌های سامسونگ برای رفع ایراد‌های گلکسی فولد منتشر شده است.

روش‌های رفع ایراد‌های گلکسی فولد سامسونگ

به نظر می‌رسد سامسونگ، اصلی‌ترین ایراد‌های گلکسی فولد را برطرف کرده است. اولین مشکل، آسودگی ورود گرد و غبار و دیگر اشیای ریز به داخل بدنه و گیر افتادنشان لابه‌لای لولای صفحه نمایش است. این اتفاق در کار لولا اخلال ایجاد کرده و در نهایت سبب خراب شدن مکانیزم تاشوندگی دستگاه خواهد شد.

مشکل دوم، از کار افتادن صفحه نمایش در صورت جدا شدن محافظ پلیمری آن است. حین اولین سری بررسی تخصصی سامسونگ گلکسی فولد، خبرنگاران این محافظ را همان لایه پیش‌فرض روی نمایشگر تمامی گوشی های هوشمند تلقی کرده و آن را جدا کرده بودند، غافل از این که لایه پلیمری، بخشی از ساختار صفحه نمایش به شمار می‌رود. مشکل اینجاست که با آگاه‌سازی کاربران نیز این ایراد برطرف نخواهد شد، چرا که برای برخی خبرنگاران، محافظ پلیمری با گذر زمان، خود به خود جدا شده بود.

ایراد‌های گلکسی فولد

سامسونگ مشکل دوم را از طریق وصل کردن گوشه‌های محافظ پلیمری به بدنه دستگاه برای جلوگیری از جدا شدن آن رفع کرد. به همین دلیل اکنون حتی برای جدا کردنش به صورت عمدی، قسمتی قابل رویت برای انداختن ناخن زیر آن و بالا آوردنش پیدا نخواهید کرد! بیش از نیمی از دستگاه‌های خراب شده حین اولین سری بررسی‌های گوشی، به خاطر جداسازی عمدی محافظ پلیمری رخ داده بود که از بی‌اطلاعی کاربران ریشه می‌گرفت. راهکار دیگر سامسونگ برای رفع مشکل، نوشتن یک هشدار روی جعبه گوشی به منظور اتمام حجت با کاربران برای جلوگیری از بروز مجدد ایراد‌های گلکسی فولد بوده است. بر اساس هشدار سازنده، محافظ پلیمری بخشی از ساختار نمایشگر محسوب می‌شود و جدا کردن آن، به مرگ گوشی 2 هزار دلاری ختم خواهد شد.

برای مشکل اول، سامسونگ در پی کاهش فاصله بین قسمت بالایی و پایینی لولا است تا به این وسیله از ورود اشیای خارجی به داخلش جلوگیری شود. این راهکار به معنی جلوگیری 100 درصدی از ورود گرد و غبار و سایر اشیای ریز به درون لولا نیست، اما در مقایسه با قبل، احتمال بروز این اتفاق را کاهش داده است.

ایراد‌های گلکسی فولد

سامسونگ باید در گوشی های انعطاف پذیر بعدی خود، تغییراتی اساسی در ساختار لولای دستگاه ایجاد کند تا از بروز اتفاقاتی که به کاهش دوام و عمر آن ختم خواهند شد جلوگیری شود. با در نظر گرفتن قیمت گوشی، کاربران انتظار دارند عمر آن به مراتب بیشتر از گوشی های هوشمند عادی باشد. در هر صورت، صحبت 2 هزار دلار پول در میان است!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. امید وارم همشون یجا نابود شن

  2. سه ماه گذشت تازه یادش افتاده

  3. توی این یه مورد هواوی خیلی بهتره

  4. من نمیدونم این همه ایرادم داره بعدد اون قیمته/؟؟