تریلر نهایی انیمیشن زندگی پنهان حیوانات خانگی 2 را تماشا کنید 

شرکت یونیورسال تریلر نهایی انیمیشن زندگی پنهان حیوانات خانگی 2 (The Secret Life of Pets 2) را منتشر کرد که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید.

استودیوی ایلومینیشن اینترتینمنت که مجموعه موفق من نفرت انگیز را در کارنامه دارد و سال گذشته انیمیشن گرینچ را اکران کرد، به زودی با انیمیشن زندگی پنهان حیوانات خانگی 2 به سینماها باز می‌گردد.

انیمیشن زندگی پنهان حیوانات خانگی 2

کارگردانی این انیمیشن همانند قسمت اول بر عهده کریس رناد بوده و این بار صداپیشگی نقش اصلی، مکس بر عهده پاتون اسوالت است (لوئیس سی کی پس از یک رسوایی جنسی، از این پروژه کنار رفت). در این تریلر جدید می‌توانید ببینید که محیط انیمیشن نسبت به قسمت قبل با تغییرات زیادی رو به رو بوده است. مکس و دوست‌اش دوک (با صداپیشگی اریک استون استریت) همراه با صاحب‌شان به سفر خارج شهر می‌روند و در یک مزرعه سکونت پیدا می‌کنند. این باعث شده تا قسمت جدید بر روی زندگی مخفیانه حیوانات اهلی و روستایی تمرکز کند و تنوع بیشتری نسبت به قسمت قبلی ایجاد شود.

البته شهر بزرگ قسمت اول هنوز در انیمیشن وجود دارد و در آنجا داستان گیدجت (با صداپیشگی جنی اسلیت) و اسنوبال (با صداپیشگی کوین هارت) دنبال می‌شود. داستان گیدجت در این قسمت غافل گیر کننده به نظر می‌رسد و او به یک ابرقهرمان تبدیل می‌شود که با خلافکاران مبارزه می‌کند! بدون شک یونیورسال با این شخصیت تلاش کرده تا بتواند نظر طرفداران ژانر ابرقهرمانی را جلب کند.

تریلر نهایی انیمیشن زندگی پنهان حیوانات خانگی 2 – The Secret Life of Pets 2

در خلاصه داستان این قسمت آمده که مکس با تغییرات زیادی در زندگی‌اش رو به است. صاحب‌اش حالا ازدواج کرده و یک کودک خردسال دارد. مکس آنقدر نگران مراقبت از این کودک است که دچار تیک عصبی شده. در یک سفر خانوادگی، مکس با گاوها، روباه‌ها و یک بوقلمون ترسناک رو به رو می‌شود و حتی فشار عصبی بیشتری را تحمل می‌کند. اما در ادامه با ورود سگ مزرعه (با صداپیشگی هریسون فورد)، او یاد می‌گیرد که با مشکلات‌اش مقابله کند.

تیفانی هدیش، لیک بل، هانیبال بوریس، نیک کروس، الی کمپر، پیت هولمز، گرث جنینگز و بابی موینیهان دیگر صداپیشگان این انیمیشن هستند. جالب است بدانید که این اولین بار است که هریسون فورد در یک انیمیشن به صداپیشگی می‌پردازد.

انیمیشن زندگی پنهان حیوانات خانگی 2 در تاریخ 7 ژوئن 2019 (17 خرداد 1398) به اکران سینماها در خواهد آمد و باید دید تا چه اندازه می‌تواند موفق باشد.