تریلر بازی Minecraft Earth را تماشا کنید؛ ظهور عنوانی بهتر از پوکمون گو

مجموعه ماینکرفت اخیرا ده ساله شد و همچنان با قدرت ادامه می‌دهد. در ادامه تریلر معرفی بازی Minecraft Earth را تماشا کنید که نشان می‌دهد این مجموعه قرار است به چه مسیری برود.

بازی Minecraft Earth که از سبک مشابه پوکمون گو بهره می‌برد، به زودی برای اندروید و آی او اس منتشر خواهد شد. با تشکر از تکنولوژی آژور (Azure) مایکروسافت، بازی Minecraft Earth قصد دارد تا تجربه تازه‌ای را برای طرفداران سرسخت مجموعه ماینکرفت فراهم کند. این بازی که همزمان با سالگرد ده سالگی مجموعه معرفی شد، قصد دارد تا ساختارشکن ظاهر شود.

بازی Minecraft Earth

در این تریلر می‌توانید ببینید که بازی به شکلی درخشان معرفی می‌شود. این پروژه مشخصا قرار است همان ویژگی‌های لذت بخش ماینکرفت را به دنیای واقعی ما بیاورد. هدف شما در این بازی، ماجراجویی و یافت تپبل‌ها (Tappables) است. تپبل‌ها در واقع تعدادی بلاک هستند که شما می‌توانید با تلفن هوشمند اندروید و آی او اس خود، آن‌ها را در دنیای واقعی پیدا کنید. در بخش ماجراجویی‌ها، شما و دیگر بازیکنان می‌توانید با یکدیگر متحد شده و دشمنان مختلف را شکست دهید.

تریلر معرفی بازی Minecraft Earth – ماینکرفت ارث 

این بازی بدون شک قرار نیست از مهم‌ترین ویژگی نسخه‌های اصلی یعنی ساخت و ساز عبور کند. در بازی ابزارهای مختلفی برای شما در نظر گرفته شده تا بتوانید در دنیای واقعی، چیزهای مختلفی بسازید و با تشکر از تکنولوژی آژور می‌توانید سازه‌های خود را با دیگر بازیکنان به اشتراک بگذارید! در واقع شما در دنیای واقعی می‌توانید یک ساختمان بزرگ بسازید که دیگران هم می‌توانند آن را بواسط دوربین گوشی‌های خود ببینند.

به نظر می‌رسد که بازی بر روی همکاری تیمی نیز تمرکز ویژه‌ای دارد و این همان چیزی است که طرفداران انتظار دارند.

بازی Minecraft Earth

شما هم‌اکنون می‌توانید با رفتن به وب سایت رسمی ماینکرفت برای دسترسی به نسخه بتای بازی ثبت نام کنید. نسخه بتا در فصل تابستان منتشر خواهد شد. این بازی بدون شک جاه طلبانه است و باید دید تا چه اندازه می‌تواند موفق باشد.

ناگفته نماند که این بازی فری تو پلی و رایگان خواهد بود و گفته می‌شود که لوت باکس هم ندارد! اینکه مایکروسافت برای درآمدزایی چه نقشه‌هایی دارد را هنوز نمی‌دانیم.