دی جی آی اوزمو اکشن

اکشن کمرای دی جی آی اوزمو اکشن (DJI Osmo Action) با نمایشگر دوگانه رنگی معرفی شد

جدیدترین اکشن کمرای DJI با نام دی جی آی اوزمو اکشن (DJI Osmo Action) معرفی شد. مجهز شدن به صفحه نمایش رنگی دوگانه در کنار توان فیلم برداری 4K در نرخ 60 فریم بر ثانیه جزو مهم‌ترین ویژگی‌های آن به شمار می‌روند.

اکشن کمرای دی جی آی اوزمو اکشن به منظور رقابت با گوپرو هیرو 7 بلک معرفی شد. این دوربین ورزشی 349 دلار قیمت داشته و به ویژگی‌های منحصربه‌فردی همچون نمایشگر دوگانه مجهز شده است. برخلاف برخی مدل‌های گوپرو تا امروز که مجهز به یک نمایشگر رنگی در پشت و یک صفحه نمایش سیاه و سفید در جلو عرضه می‌شدند، روی قسمت جلویی دی جی آی اوزمو اکشن، صفحه نمایشی تمامی رنگی با اندازه 1.4 اینچ وجود دارد. گرفتن فیلم یا تصاویر پرتره از جمله کاربردهای آن است. روی پشت اکشن کمرا، نمایشگر لمسی 2.5 اینچی دیده می‌شود.

سایر ویژگی‌های دی جی آی اوزمو اکشن

در اکشن کمرا دی جی آی اوزمو اکشن از سنسور 12 مگاپیکسلی CMOS با اندازه پیکسل “1/2.3 استفاده شده است. این سنسور قادر است تا حداکثر رزولوشن 4K، در نرخ 60 فریم بر ثانیه و با نرخ بیتی 100 مگابیت بر ثانیه به ضبط ویدیو بپردازد. با استفاده از آن همچنین می‌توان با سرعت 30 فریم بر ثانیه، عکس‌های اچ دی آر به ثبت رساند که برای ورزشکاران نعمتی بزرگ محسوب می‌شود! در صورت کاهش رزولوشن به اچ‌دی یا فول‌ اچ‌دی، امکان گرفتن فیلم‌های اسلوموشن در نرخ 240 فریم بر ثانیه فراهم می‌شود.

در اکشن کمرای یاد شده از سیستم تثبیت‌کنندگی الکترونیکی تصویر جدید شرکت DJI با نام RockSteady استفاده شده است. این تثبیت‌کنندگی حتی در زمان فیلم برداری با حداکثر رزولوشن و نرخ فریمی نیز کار می‌کند.

علاوه بر این موارد، بدنه اکشن کمرا در برابر نفوذ آب مقاوم بوده و می‌توان آن را روی پایه‌های استاندارد دوربین‌های ورزشی گوپرو سوار کرد. پشتیبانی بلوتوث و وایرلس از دیگر مزیت‌های آن به شمار می‌روند. به لطف آن‌ها و از طریق اپلیکیشن موبایل DJI می‌توان خیلی راحت ویدیوها و عکس‌های گرفته شده را به گوشی هوشمند خود منتقل و بعد از ویرایش، در شبکه‌های اجتماعی اشتراک‌گذاری کرد.

یک سری لوازم جانبی نیز برای دی جی آی اوزمو اکشن عرضه شده است. به عنوان نمونه می‌توان به کیت فریم دوربین، پایه‌های چسبی، قاب‌های ضد نفوذ آب، فیلترها و آداپتورهای میکروفون و همچنین فیلترهای مخصوص ضبط ویدیو زیر آب اشاره کرد. امکان خرید جدیدترین اکشن کمرای دی جی آی هم‌اکنون از وب سایت شرکت وجود دارد. سایر وب سایت‌های فروشگاهی نیز از چند روز دیگر عرضه آن را آغاز خواهند کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*