جکوزی بادی

شرکت اینتکس سنتر، مرکز فروش استخر پیش ساخته و جکوزی بادی

جکوزی وان ماساژ دهنده‌ای است که با گرمایی که به آب می‌دهد می‌تواند خستگی روز را از تنتان بیرون کند. مدل‌های لوکس‌تر جکوزی دارای چراغ‌های رنگی در کف و یا پمپ‌های مخصوص برای تولید حباب درون آب هستند. جکوزی بادی مدل جدیدتر جکوزی‌های سرامیکی هستند که با توجه به هزینه‌ی بالای ساخت مدل سرامیکی که فقط در مجموعه‌ها و یا خانه‌های بزرگ پیدا می‌شد، ساخته شدند.

جکوزی بادی همان‌طور که از نامش پیداست، توسط باد راه‌اندازی می‌شود. به این معنا که هر زمان که از جکوزی استفاده نمی‌کنید می‌توان باد آن را خالی کرده و با اشغال فضای خیلی کم آن را نگه‌داری کنید. شاید بادی بودن این محصولات این تصور را برای شما ایجاد کند که یک جکوزی بادی کیفیت مطلوبی ندارد. اما باید گفت اینطور نیست، این محصولات توسط مواد مخصوص بسیار مقاوم الیاف‌دار ساخته می‌شوند که هنگام باد شدن سختی به اندازه ی یک سنگ دارند! جکوزی بادی همانند مدل سرامیکی دارای ویژگی‌هایی همچون جت ماساژ، جت حباب‌ساز، سیستم گرمایش اتوماتیک و هر آنچه که شما فکر می‌کنید می‌باشد.

جکوزی بادی

از مهم‌ترین تفاوت‌های جکوزی بادی با مدل سرامیکی می‌توان به قیمت بسیار ارزان‌تر سری بادی این محصولات اشاره کرد. قابل حمل، سبک بودن و اشغال نکردن فضا (پس از استفاده از آن می‌توان به راحتی آن را جمع کرد) دیگر تفاوت‌های این دو مدل است. همچنین دیگر نیاز به شیر آب ثابت برای تامین آب نیست و می‌توان آن را به راحتی از بالا به کمک یک شلنگ آب پر نمود و برای تخلیه نیز از شیر مخصوص در کف استفاده نمایید.

با کاناپه بادی دیگر فضای خانه را اشغال نکنید!

کاناپه در واقع مبلی است که ظرفیت آن معمولا بیش از یک نفر و بین سه الی چهار نفر می‌باشد. کاناپه بادی مدل دیگری از نشیمن‌گاه‌های امروزی است که می‌توان برای تماشای یک فیلم، مسابقه‌ی ورزشی و یا بازی با کنسول‌های بازی، روبه‌روی تلویزیون استفاده شود. کاناپه بادی به راحتی قابل حمل و جابه‌جایی است، کافی است باد آن را خالی کرده و در کیسه مخصوص خود بگذارید و به هرکجا که می‌خواهید با خود ببرید. رویه‌ی کاناپه بادی برای جلوگیری از عرق کردن فرد استفاده کننده از جیر به کار برده شده است. رنگ‌ها و طرح‌های مختلف این محصولات باعث شده تا فردی که قصد خریدن این محصولات را داشته باشد بره احتی بتواند متناسب با سلیقه‌ی خود کاناپه خود را تهیه نماید. به دلیل ویژگی‌های متعدد و علاقه مردم به این سبک از کاناپه‌ها شرکت‌ها و برندهای بزرگی دست به تولید آنها کرده‌اند. دو برند معروفی که چندین سال است در این زمینه فعالیت می‌کنند، اینتکس و بست وی می‌باشد. این دو شرکت برای به دست آوردن و جلب توجه مشتری همزمان با پیشرفت تکنولوژی، کاناپه بادی با ویژگی و طرح‌های به روزی تولید می‌کنند. اگر تمایل به خرید محصولی دارید که بتوانید در هر کجا که خواستید، استفاده نمایید بی شک کاناپه بادی گزینه‌ی مناسبی برای شما خواهد بود.

استخر پیش ساخته را جایگزین استخرهای بتنی کنید!

علاقه به بازی با آب از کودکی تا بزرگ سالی یکی از تفریحات هیجان‌انگیز همه‌ی ما بوده است. شاید علاقه به داشتن یک استخر در خانه و یا ویلا به همین دلیل است. اما تا به حال اسم استخر پیش ساخته با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود به گوشتان خورده است؟ فرض کنید قصد خرید یک ویلا دارید اما آن ویلا فاقد استخر است. شما دو راه دارید اولین راه این است که محلی را برای حفاری انتخاب و یک استخر در ویلایتان بسازید که مسلما کاری پرهزینه و وقت‌گیر است اما در عین حال به قول معروف کاری عمری است. شاید شما بخواهید ویلایتان را بفروشید و در مکان دیگر ویلا خریداری کنید اما دیگر نمی‌توانید استخر را با خود جابه‌جا کنید! روش بعدی تهیه استخر پیش ساخته است، این استخرها به صورت اسمبل شده و دارای بدنه‌ای بسیار مقاوم به همراه پایه‌های مخصوص می‌باشند. از ویژگی‌های دیگر این دسته از استخرها می‌توان به قابل حمل بودن آنها اشاره کرد به طوری که هر زمان احتیاج داشتید جابه‌جا شوید می‌توانید استخر پیش ساخته را جمع‌آوری و در مکان دلخواهتان نصب نمایید. این مدل استخرهای آماده دارای ویژگی‌هایی هستند که آنها را نسبت به مدل‌های دیگر متمایز کرده است به طور مثال وجود یک پمپ تصفیه قوی برای پاک سازی آب درون استخر پیش ساخته، مخزن کلر، روکش برای جلوگیری ورود کثیفی و میکروب‌ها در زمانی که از استخر استفاده نمی‌کنید، زیرانداز برای ایجاد یک بستر مناسب برای برپایی استخر و وسیله‌های دیگری که همگی باعث می‌شود تا شما از این تفریح نشاط‌آور به راحتی هرچه تمام‌تر لذت ببرید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالت به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.