قیمت هواوی پی 30 پرو

قیمت هواوی پی 30 پرو و هواوی پی 30 لایت در ایران مشخص شد

قیمت هواوی پی 30 پرو (Huawei P30 Pro) و هواوی پی 30 لایت در ایران اعلام شد. مدیر مارکتینگ هواوی در ایران در حاشیه مراسم رونمایی از گوشی های جدید هواوی، قیمت و رنگ‌بندی این محصولات را اعلام کرد.

ساعاتی پیش مراسم رونمایی از دو گوشی هواوی پی 30 پرو (Huawei P30 Pro) و هواوی پی 30 لایت (Huawei P30 Lite) با حضور اصحاب رسانه و مدیران هواوی در هتل استقلال تهران برگزار شد. در حاشیه این مراسم، آقای امین ناهید، مدیر مارکتینگ هواوی اعلام کرد شرکت هواوی دو گوشی پی 30 پرو و پی 30 لایت را وارد بازار ایران خواهد کرد و خبری از هواوی پی 30 نخواهد بود.

قیمت هواوی پی 30 پرو

بر اساس اعلام امین ناهید، گوشی هواوی پی 30 لایت با ارز نیمایی وارد کشور خواهد کرد و بنابراین قیمت آن حدود 3 میلیون تومان است که با توجه به طراحی و مشخصات آن، این قیمت نسبت به رقبا بسیار عالی خواهد بود. گوشی هواوی پی 30 لایت در رنگ‌های سفید، مشکی و آبی Peacok Blue به فروش می‌رسد و پیش فروش آن از روز چهارشنبه اول خرداد آغاز می‌شود.

قیمت هواوی پی 30 پرو

به گفته مدیر مارکتینگ هواوی، قیمت ریالی گوشی هواوی پی 30 پرو در ایران هنوز مشخص نشده، اما این گوشی حدود 800 دلار قیمت‌گذاری شده است. هواوی پی 30 پرو نیز در رنگ‌های مشکی، کریستالی و شفق قطبی (Aurora) در بازار ایران عرضه می‌شود.

قیمت هواوی پی 30 پرو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*