تلویزیون هوشمند هواوی

اعلام زمان عرضه تلویزیون هوشمند هواوی با رزولوشن 8K و پشتیبانی از هوش مصنوعی

تلویزیون هوشمند هواوی به زودی عرضه خواهد شد. به تازگی گزارش‌هایی درباره زمان عرضه اولین تلویزیون هواوی منتشر شده است.

هواوی عدم تمایل خود برای ورود به بازار لوازم خانگی و رقابت با شرکت‌های فعال در این حوزه را به طور صریح اعلام کرده است. این شرکت همچنین اعلام کرده در پی تولید تلویزیون‌های معمولی نیست، اما فکرهایی برای توسعه تلویزیون‌های بزرگ با پشتیبانی از هوش مصنوعی در سر می‌پروراند. این موضوع نشان داد اولین تلویزیون هوشمند هواوی در مقایسه با تلویزیون‌های متداولی که می‌شناسیم، محصول بسیار متفاوت‌تری خواهد بود.

زمان عرضه تلویزیون هوشمند هواوی

بر اساس جدیدترین گزارش‌ها، تلویزیون هوشمند هواوی در ماه سپتامبر (شهریور – مهر) سال جاری میلادی عرضه خواهد شد. این تلویزیون به ویژگی‌های خاصی همچون پشتیبانی از رزولوشن 8K و پنل کاملا شفاف مجهز خواهد بود. به عنوان دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد نخستین تلویزیون هواوی باید به پشتیبانی از محدوده وسیعی از رنگ‌ها و پشتیبانی از هوش مصنوعی اشاره کرد. ممکن است پنل اصلی تلویزیون ساخت شرکت سامسونگ باشد.

با وجود اعلام هواوی، طبق گزارش‌های جدید، فعالیت هواوی محدود به تولید تلویزیون در دسته‌بندی بالارده‌ها نشده و این شرکت به منظور تولید تلویزیون‌های ارزان قیمت‌تر مجهز به پنل‌های ال سی دی، با تولیدکنندگان پنل‌های دیگری همچون BOE و Huaxing Optoelectronics همکاری خواهد کرد.

بر اساس گزارش‌های قبلی، هواوی قرار بود در ماه جاری میلادی، یک تلویزیون ال سی دی 55 اینچی روانه بازار کند. بر اساس همان گزارش، مدل 65 اینچی تلویزیون یاد شده، قرار بود در ماه آگوست (مرداد – شهریور) عرضه شود. با این حال به نظر می‌رسد باید زمان بیشتری تا رونمایی از اولین تلویزیون هوشمند هواوی منتظر بمانیم.

گزارش‌های جالب‌تری نیز از فعالیت هواوی در دنیای تلویزیون‌ها شنیده می‌شود. بر اساس ادعای نشریه Nikkei Asian Review، اولین تلویزیون هواوی با پنل 8K و مودم 5G در راه است. این اولین تلویزیون 5G دنیا بوده و انتظار می‌رود تا انتهای سال جاری میلادی عرضه شود. این نشریه نیز معتقد بود اولین تلویزیون هوشمند هواوی دارای رزولوشن 8K خواهد بود. برخی تحلیلگران عقیده دارند دلیل تلاش هواوی برای ورود به بازار تلویزیون‌ها، ایجاد اکوسیستمی کامل از تمامی محصولات الکترونیکی است. در حال حاضر، این شرکت به عنوان بزرگترین سازنده تجهیزات مخابراتی و دومین گوشی‌ساز بزرگ دنیا محسوب شده و محصولات مختلفی همچون لپ تاپ نیز به بازار عرضه کرده است. ارائه یک تلویزیون هوشمند، قدمی بزرگ برای ساخت «اکوسیستم دیجیتیال هواوی» خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. خرید این تلویزیون ها اصلا توصیه نمیشه چرا ؟
    ۱- تا زمانی که تلویزیون 8K بالای ۷۵اینچ نخرید اصلا به هیچ وجه تفاوت اون رو با تلویزیون 4K متوجه نمیشید .
    ۲- چشم انسان تا زمانی می تونه کیفیت تلویزیون 8K رو درک کنه که اولا تی وی بالا ۷۵ اینچ باشه و دوما از فاصله ۲نیم متری تی وی 8K بشینید .
    فعلا تی وی 8K جا نیوفتاده بهترین گزینه برای خرید در زمان حال تلویزیون های 4K هستن .

  2. این جورج جواب این دیوونه رو داده که این مثلا ادای ارزشیارو درمیاره و فقط چرت و پرت میگه که ملت سر تا پاشو گل میگیرن
    بعد طرف به جای اینکه بیاد جواب شرور گفتن طرفو بده که گفته غرب و اینا(بماند که چین شرقه)اومده پاچه جرجو گرفته خخخخ
    نمیدونم کی هستی ولی قشنگ سایتو به گند کشیدی با این کارات(خودش چیز میگه کسیم میفهمه پاچشو میگیره)
    با اسم احمدرضا Alirreza Ali میاد کامنت میده
    چقدم حس زرنگ بودنش بهش دس میده خخخخ
    جالبه زمان این دوتا کامنت که به جورج بیچاره حمله کردن یه دقیقه با هم فرق دارن خخخخخخ
    خیلی زرنگیااااا خیلی تیزیییی تقص! تقص!
    ینی خااااک عالم بر سرت که اینقدر ابهلی

  3. هاوایی کارش تمومه فرض کنیم تلویزیونرو بسازه سیس عاملش قراره چی باشه 🤣🤣🤣🤣

  4. امیدواریم جوانان بروند و انقلابی ما در داشنگاه صنعتی شریف بهتر از این تکنولوژی ساخت غرب استکبار تولید کنند تا مشت محکمی بر دهان غرب و یاوه گویان بزنیم . #اقتصاد #مقاومتی 👏👍👌