بلک اپس 5

بازی کال آف دیوتی بلک اپس 5 در سال آینده عرضه می‌شود

شرکت اکتیویژن در تلاش است تا بازی کال آف دیوتی: بلک اپس 5 (Call of Duty: Black Ops 5) را هر چه سریع‌تر آماده کرده و در سال آینده به بازار عرضه کند.

از زمان عرضه قسمت دوم، استودیوی تری آرک هر سه سال، یک نسخه از بازی Black Ops را منتشر کرده است اما ظاهرا در مورد بازی کال آف دیوتی: بلک اپس 5 چنین مسئله‌ای صدق نخواهد کرد.

در حال حاضر همگان منتظر معرفی بازی کال آف دیوتی سال جاری هستند که طبق شایعات، مدرن وارفر 4 (Modern Warfare 4) خواهد بود. انتظار می‌رفت که بازی سال آینده اثری از استودیوی اسلج‌ همر گیمز باشد اما طبق گزارش جدید به نظر می‌رسد که این‌گونه نخواهد بود.

هر سال پیش بینی می‌شود که مجموعه Call of Duty به دوران جنگ ویتنام باز خواهد گشت اما چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد و بازی‌ها یا در دوران جنگ جهانی دوم جریان دارند و یا به دوران آینده می‌روند. طبق شایعات، استودیوی اسلج‌ همر گیمز آماده بود که با همکاری استودیوی ریون سافتور، یک بازی در دوران جنگ ویتنام بسازد. اتفاقی که مشخصا به نتیجه مثبتی منجر نشد.

بلک اپس 5

طبق این خبر جدید، برنامه‌های اکتیویژن تغییر یافته و بازی کال آف دیوتی: بلک اپس 5 که در ابتدا قرار بود در سال 2021 عرضه شود، سال آینده منتشر خواهد شد. استودیوی اسلج‌ همر و ریون سافتور نیز تمرکز خود را بر روی این بازی قرار داده‌اند و در حال ساخت بخش داستانی و تک نفره هستند. استودیوی تری آرک هم بر روی بخش چند نفره آنلاین کار می‌کند.

با اینکه این خبر در ظاهر هیجان انگیز به نظر می‌رسد و بازی‌های ساخته شده توسط تری آرک معمولا بازخورد خوبی دریافت می‌کنند اما باید گفت که سه استودیوی مذکور فشار بالایی را تحمل خواهند کرد تا بتوانند بازی را در زمان مناسب آماده کنند.

اما این تغییرات به چه دلیلی صورت گرفته است؟ طبق گزارشات منتشر شده، اسلج‌ همر و ریون سافتور نتوانسته‌اند در 12 ماه اخیر به درستی با یکدیگر کار کنند و در واقع تفاوت‌های خلاقانه فراوانی بین آن‌ها وجود دارد، حتی یک منبع نزدیک به این دو استودیو اعلام کرده که اوضاع به شدت نابسامان بوده و اثر ساخته آن‌ها «افتضاح» است. به بنیان‌گذاران استودیوی اسلج همر، گلن شوفیلد و مایکل کاندری نیز باید اشاره کرد که پس از عرضه بازی Call of Duty: WWII، از این استودیو خارج شدند.

به زودی اطلاعات تازه‌ای در رابطه با این بازی مورد انتظار منتشر خواهد شد. اکتیویژن در حال حاضر در تلاش است تا ببیند آیا می‌تواند یک بازی کال آف دیوتی فری تو پلی (رایگان) تولید کند یا خیر. همچنین در نمایشگاه E3 2019 باید شاهد رونمایی از قسمت جدید این مجموعه باشیم که به احتمال بسیار بالا، بازی مدرن وارفر 4 است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. کاش جنگ های صلیبی هم مجدداً احیا بشه

    همین طور دینو کریسیس

    و سرباز کوچولو!!!

    با سپاس

  2. از اون بازیا که من ازشون متنفرم