بررسی اولیه آنر 20 پرو (گجت تی وی)

تنها چند ساعت بعد از معرفی رسمی آنر 20 پرو آخرین پرچمدار هواوی در برند آنر، ویدیوی بررسی اولیه آن را برای شما آماده کرده ایم تا ببینیم خصیصه هایی مانند دوربین 4 گانه و مشخصات فنی در آنر ۲۰ پرو (Honor 20 Pro) چگونه خواهند بود.

کمپانی هواوی که اخیرا اخبار تحریم آن توسط گوگل سراسر شبکه های مجازی و فضای اینترنت را بخود اختصاص داده است در لندن آخرین پرچمدار خود از برند آنر را معرفی کرد.

سری آنر 20 متشکل از سه نسخه آنر 20 پرو، آنر 20 و آنر 20 لایت است که به ترتیب پرچمدار رده بالا، پرچمدار استاندارد و میان رده این سری بحساب می‌آیند.

همچنین خوب است که بدانید نه تنها این گوشی بلکه سری آنر 20 هیچ کدام شامل محدودیت های تحریم کمپانی گوگل نمی‌شوند.

در ویدیوی پیش رو گجت تی وی قصد داریم آنر 20 پرو را مورد بررسی اولیه قرار دهیم؛ اما قبل از شروع ویدیو به یکسری از مشخصات کلیدی آن اشاره خواهیم کرد.

آنر 20 پرو سوار بر چیپست کایرین 980، به همراه 8/6 گیگابایت حافظه رم و 256/128 گیگبایت حافظه داخلی و دوربین چهارگانه در پشت بوده که دوربین اصلی قرار گرفته در پشت به استثنای سنسور عظیم 48 مگاپیکسلی مجهز به لنزی با گشودگی دیافراگم 1.4 بوده که بازترین دیافراگمی هست که تاکنون در گوشی های هوشمند دیده ایم.

بیش از این شما را منتظر نمی‌گذاریم و ویدیوی بررسی اولیه Honor 20 Pro را تقدیم حضورتان خواهیم کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ویدئو خیلی جالبی بود

    سپاس گجت نیوز

  2. برامدگی لنز فوق العده زشت و زیاد و بدفرمه…از این نظر شبیه آیفون ایکس میمونه که میشه تو جنگ از برامدگی لنزش به عنوان سپر استفاده کرد…خخخ