نمره DxOMark آنر 20 پرو

نمره DxOMark آنر 20 پرو منتشر شد: شانه به شانه با وان پلاس 7

پس از گذشت مدت کوتاهی از معرفی رسمی میان‌رده جدید آنر، نمره DxOMark آنر 20 پرو نیز اعلام شد. دوربین‌های این گوشی به قدری قدرتمندند که تنها دو گوشی در جهان عملکرد بهتری نسبت به آنر 20 پرو دارند.

گرچه در کنار ماژول دوربین آنر 20 پرو (Honor 20 Pro) لوگوی درخشان لایکا به چشم نمی‌خورد، اما این گوشی نشان داد آنر به تنهایی می‌تواند دوربین‌های بسیار خوبی برای تلفن‌های هوشمند بسازد. وبسایت معروف DxOMark به آنر 20 پرو نمره 111 را داده و این نمره، میان‌رده جدید آنر را در رتبه سوم برترین‌ها قرار می‌دهد. جالب است بدانید پرچمدار جدید وان پلاس نیز دقیقا همین نمره را کسب کرده اما نماینده آنر در برخی معیارها عملکرد بهتری از خود نشان داده است.

نمره DxOMark آنر 20 پرو

نمره DxOMark آنر 20 پرو در بخش دوربین 117 بوده و این نمره نسبت به بسیاری از پرچمداران حال حاضر بازار بالاتر است. این نمره در پی عملکرد حرفه‌ای دوربین و محدوده بالای داینامیک، نمایش عالی سایه‌ها، نوردهی مناسب و نویز بسیار کم به آنر 20 پرو اختصاص داده شده است. اما پردازش جزییات تصویر چندان عالی نیست و این موضوع دوربین 20 پرو را از رسیدن به قله امتیازات DxOMark منع می‌کند.

میان‌رده جدید هواوی در بخش ویدیو موفق به دریافت نمره 97 شده که با گلکسی اس 10 5G و هواوی پی 30 پرو برابری می‌کند. ترکیب فناوری‌های OIS و EIS باعث ثبات عالی تصویر شده، رنگ‌ها کاملا شفاف و زنده هستند و حتی شرایط نوری ضعیف نیز روی این مسئله تاثیر منفی نگذاشته است. همانند بخش عکاسی، در بخش دوربین هم عدم پردازش جزییات آنر 20 پرو را از اوج به جایگاه سوم می‌کشد.

سیستم فوکوس لیزری خودکار دوربین در هر دو بخش عکاسی و فیلم‌برداری تست شد تا تمامی بخش‌های دوربین این گوشی مورد بررسی دقیق قرار گرفته باشند. با وجود اینکه آنر 20 پرو برخلاف آنر 20 فاقد دوربین تشخیص عمق تصویر است اما به خوبی افکت بوکه بسیار زیبایی ثبت می‌کند و رقابت تنگاتنگی با دوربین‌های چندگانه پرچمداران دارد.