نمایشگرهای گیمینگ

رونمایی ایسوس از نمایشگرهای گیمینگ 0.5 میلی ثانیه‌ای سازگار با G-Sync

ایسوس از نمایشگرهای گیمینگ سازگار با G-Sync و با زمان پاسخگویی 0.5 میلی‌ثانیه رونمایی کرد. در ادامه با نمایشگرهای VG278QR، VG258QR و VG248QG آشنا می‌شوید.

ایسوس، برند نخست گیمینگ در جهان و بزرگترین تولیدکننده نمایشگرهای گیمینگ، از سه نمایشگر گیمینگ سازگار با فناوری G-Sync شرکت NVIDIA با نرخ تازه سازی متغییر (VRR) به منظور لذت کامل از گیمینگ واقعی رونمایی کرد.

نمایشگر 24 اینچی VG248QG ، VG258QR با پنل 24.5 اینچ و نمایشگر VG278QR با پنل 27 اینچ، نرخ تازه سازی بسیار بالای 165 هرتز و زمان پاسخگویی 0.5 میلی ثانیه در سبد کالای نمایشگرهای گیمینگ جدید ایسوس جای گرفته است.

نمایشگرهای گیمینگ

ASUS VG248QG

این نمایشگرها با گواهی سازگاری کامل NVIDIA G-Sync برای نرخ سازی متغیر (VRR) با کارت گرافیک‌های جدید سری NVIDIA GeForce® GTX 10 ، GeForce GTX 16 و سری GeForce RTX 20 عرضه شده‌اند. در هر سه سایز پنل 27، 24.5 و 24 اینج ویژگی VRR به صورت خودکار فعال بوده و بازی‌هایی نظیر Fortnite، Apex Legends، Overwatch، PUBG، CS:GO  و Call of Duty که به نرخ تازه‌سازی بالا نیازمندند را به طور کامل پشتیبانی می‌کنند. این گواهی سازگاری در ادامه همکاری قدرتمند شرکت‌های ایسوس و NVIDIA در نمایشگاه CES 2019 که در آن از مدل‌های سازگار با فناوری G-Sync ( ROG Strix XG258Q، XG248Q، MG278Q، VG278Q  و  VG258Q) رونمایی شده بود، می‌باشد.

ایسوس به عنوان یک رهبر در دنیای نمایشگرهای گیمینگ ، با معرفی نخستین نمایشگر گیمینگ با فناوری NVIDIA G-Sync با مدل ROG Swift PG278Q در سال 2014 و در ادامه آن با سری موفق ROG Swift توانست به عنوان برترین برند تولیدکننده نمایشگرهای گیمینگ، عنوان پرفروش‌ترین برند نمایشگرهای گیمینگ را به خود اختصاص دهد.

نمایشگرهای گیمینگ

ASUS VG258QR

از زمان عرضه برنامه و نقش راه فناوری G-Sync توسط NVIDIA، ایسوس به عنوان تنها کمپانی در زمینه تولیدات نمایشگرهای سازگار در دو مرحله درون کارخانه‌ای به صورت مستقل و برون سپاری، سازگاری نمایشگرهای خود را با NVIDIA G-Sync در بین هزاران کارت گرافیک تولید شده در جهان، نمایشگرهای دارای گواهی G-Sync را تست و تولید می‌کند. همچنین این شرکت با هشت سایز پنل در مدل و نرخ تفکیک‌پذیری مختلف، آزادی انتخاب را برای کاربران خود در دسترس قرار داده است.

نمایشگرهای گیمینگ VG278QR، VG258QR و VG248QG

طراحی این نمایشگرها بر اساس گیمینگ حرفه‌ای بوده و پنل بی نقص و فوق سریع آنها، در تفکیک‌پذیری FHD، و نرخ پاسخگویی 0.5 ثانیه، محیط بازی را بسیار نرم و روان برای گیمرها آماده می‌سازد. در کنار این پنل حرفه‌ای، فناوری Extreme Low Motion Blur (ELMB)، از ایجاد هرگونه سایه و کشش در صحنه‌های اکشن جلوگیری کرده و گیمر همواره تصویری یکدست و سریع را مشاهده می‌کند.

نمایشگرهای گیمینگ

ASUS VG278QR

همچنین نمایشگرهای VG248QG، VG258QR و VG278QR از ویژگی‌های گیمینگ ایسوس نظیر GamePlus و GameVisual بهره برده و به طور کلی خیال گیمرها را از داشتن نمایشگری ایده‌آل با قیمتی مناسب آسوده کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*