دوربین زوم 5 برابری سامسونگ

سامسونگ یک دوربین با زوم 5 برابری اپتیکال برای گوشی‌هایش تولید کرد

سامسونگ مشغول تولید یک دوربین موبایلی مجهز به زوم 5 برابری اپتیکال است. گفته می‌شود این دوربین در گوشی‌های آینده‌ی سری گلسی نوت استفاده خواهد شد.

هواوی پی 30 پرو یک دوربین پریسکوپی را به همراه داشت که گوشی اوپو رینو 10 ایکس نیز دنباله رو آن بود و به نظر می‌رسد سامسونگ نیز می‌خواهد یک گوشی شبیه به آن‌ها را تولید کند. بر اساس شایعات به بیرون درز کرده٬ کمپانی سامسونگ الکترو مکانیک (SEM)‌ تولید انبوه یک ماژول دوربین با زوم 5 برابری را تولید کرده است و ما انتظار داریم آن را در محصولات نسل جدید خانواده گلکسی نوت ببینیم.

جزئیات دوربین مجهز به زوم 5 برابری سامسونگ

این سنسور ارائه کننده‌ی زوم 5 برابری اپتیکال٬ برخلاف نسل گذشته که 6 میلی‌متری بود٬ از ضخامت کمتر 5 میلی‌متری بهره می‌برد. در داخل این سنسور٬ از یک منشور منکسر کننده مشابه پی 30 پرو بهره می‌برد٬ با این تفاوت که این سنسور به جای لنز مستطیلی از یک لنز مدور استفاده می‌کند. این ماژول به صورت عمودی قرار گرفته است که می‌تواند به پایین نگه‌داشتن ضخامتش نیز کمک کند.

دوربین زوم 5 برابری سامسونگ

سامسونگ نمونه تصاویر تهیه شده توسط این سنسور جدید را در حالت معمولی٬ زوم 2 برابری و زوم 5 برابری منتشر کرده است تا عملکرد آن را به نمایش بگذارد. این اپتیک‌های جدید می‌توانند به سامسونگ کمک کنند تا پاسخ خوبی به دوربین‌های تله فوتو دو گوشی هواوی و اوپو بدهد. ما همچنان منتظریم تا عملکرد این دوربین را در دنیای واقعی و روی گوشی‌های برند سامسونگ مشاهده کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. به ما چ بخایم عکس بگیریم دوربین ایفون هست

  2. به همون اندازه دلار هم میبره روی قیمتش

  3. طوم هواوی 20 برابره لامصب