تحریم هواوی چه تاثیری بر کاربران، محصولات و برند هواوی خواهد داشت؟ (گجت تی وی)

خبر تحریم هواوی توسط دولت دونالد ترامپ اخیرا سراسر فضای اینترنت را بخود اختصاص داده است؛ اما سوال اینجاست، تحریم هواوی چه تاثیری بر کاربران، محصولات و برند هواوی خواهد داشت؟ با گجت نیوز همراه و تحلیل ویدیویی این موضوع همراه باشید.


تنش های چند وقته اخیر دولت آمریکا با دولت چین سرانجام گریبان گیر کمپانی هواوی شد و به موجب آن، تحریم، که اولین روش آمریکا در استفاده از اهرم قدرت است نصیب این کمپانی تجاری موفق و پیشرو در صنعت تولید و توسعه تکنولوژی شد.
دولت آمریکا به سبب قدرت گیری اقتصادی چین در سال های اخیر با دولت این کشور وارد تنش هایی شده که یکی از آخرین تصمیم گیری ها برای کاهش توانایی و رشد چین همین تحریم کردن تمامی تبادلات تجاری کمپانی های آمریکایی با کمپانی هواوی است که به موجب آن کمپانی هایی عظیم مانند گوگل، کوالکام، اینتل و مایکروسافت دیگر نمی‌توانند کمترین تبادلاتی با کمپانی هواوی داشته باشند. اما اینکه تحریم ها چه تاثیری بر کاربران، محصولات هواوی و برند هواوی خواهد گذاشت را در ویدیوی پیشرو توضیح خواهیم داد.

آخرین اخبار مربوط به تحریم هواوی توسط آمریکا:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

12 دیدگاه

  1. ولی میتونی استفاده که بعضیا تو تحریم شاخ میشن , ولی بعضیا شاخشون میشکنه باید دید هووایی به طرف کدوم گذینه سرازیر میشه.

  2. بررسی کاملی بود همونطور که خودتون گفتین هووایی هم مثل ZTE رشوه میده مثل سامسونگ که از حضرت آدم تا به حال در حال رشوه داده.

  3. توجه! توجه!
    به زودى بزرگترین شرکت بنجل ساز جهان (هواوى) نابود خواهد شد!!!
    🙂
    😀
    😛

  4. چین قوی تر از این حرفاس

  5. میگن سیاست پدر مادر نمیشناسه ها

  6. برسی بسیار کامل و خوبی بود

  7. با سلام اینا همش زیر سر سامسونگ و اپل هستش دیدن دارن کم میارن جلو هواوی و خیلی داره شاخ میشه این شرکت اینجوری میخوان جلوش را بگیرن احتمالا شیائمی شرکت بعدی هستش

    • سامسونگ و اپل ؟
      یعنی این دوتا به صورت مشترک بر علیه هواوی ؟ !!!
      به نظرم بعد از هواوی ،
      ترامپ به سامی گیر میده ،
      میگه :
      براثر انفجار تروریستیه گلکسی s11 که موجب پودر شدن کاخ سفید شد ، سامسونگ تحریم میشه 😁

    • فیلمهای تخیلی زیاد میبینی تو بنظرم…اگه سنت قد بده و یکم از دنیای تکنولوژی هم سرت بشه،همین آمریکا سامسونگ رو بدلیل اینکه گوشیهاش بخصوص نوت 5 محبوب ترین گوشی تو آمریکا بود رو تو چند مورد با بهانه های واهی،جلوی فروشش رو کم کرد…پس سامسونگ تو این بازی هیچ کاره س،چون اون هم در برابر سیاستهای آمریکا هیچ قدرت دفاعی نداره…پس حرفی بزن که بچه 9 ماهه بهت نخنده

  8. همینطور که خودتون گفتید امریکا میخواد قدرت اقصتادی چین کاهش بده که فکرمیکنم بتونه کاهش بده ولی فکرنکنم بتونه ضربه سنگین بزنه بهش