آی او اس 13

آی او اس 13 سیزدهم خرداد به طور رسمی معرفی خواهد شد

اپل طبق سنت هر ساله‌اش، در بهار کنفرانس WWDC 2019 را برگزار خواهد کرد. در این کنفرانس از آی او اس 13 (iOS 13) همراه با نسخه جدید سایر سیستم عامل‌های اپلی در تاریخ سیزدهم خرداد رونمایی خواهد شد.

از قبل در رابطه با تاریخ برگزاری کنفرانس WWDC یا کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل حدس و گمان‌هایی زده می‌شد و منابع خبری زمان احتمالی آن را سوم تا هفتم ماه ژوئن اعلام کرده بودند. اما امروز اپل با ارسال دعوت‌نامه‌های کنفرانس WWDC 2019 تاریخ قطعی این مراسم را در سن خوزه کالیفرنیا اعلام کرد. کنفرانس اپل سیزدهم خرداد ماه حدود ساعت 9 و نیم شب به وقت تهران برگزار خواهد شد.

این اولین باری خواهد بود که اپل در مورد آی او اس 13 و ویژگی‌های جدید آن صحبت می‌کند. همچنین زمان شروع تست نسخه بتا نیز در همین مراسم اعلام خواهد شد تا کاربرانی که نمی‌توانند تا پاییز برای عرضه رسمی آی او اس 13 برای آی دیوایسشان منتظر باشند، سه ماه زودتر آن را تجربه کنند. اما هر چیزی بهایی دارد و معمولا نسخه‌های بتای سیستم عامل‌ها عاری از باگ نیستند و تسترها باید با باگ‌های فراوانی دست و پنجه نرم کنند. گفته می‌شود در iOS 13 امکان فعال سازی حالت Dark mode وجود خواهد داشت که این روزها به یکی از فراگیرترین خواسته‌های کاربران تبدیل شده، به طوری که گوگل نیز این ویژگی را در اندروید Q بتا اضافه کرده است.

آی او اس 13

به احتمال زیاد اپل در جریان کنفرانس WWDC 2019 دست به معرفی نسخه‌های جدیدی از سایر سیستم عامل‌هایش مانند watchOS، tvOS و macOS خواهد زد. طبق شایعات watchOS به اپ استور اختصاصی و قابل استفاده از طریق ساعت مجهز می‌شود و اپ‌های آیپد نیز به دنیای macOS خواهند آمد.

سال گذشته کوپرتینویی‌ها در مراسم WWDC هیچ دیوایس جدیدی معرفی نکردند و با توجه به اینکه مک بوک‌های اپل نیز به تازگی نونوار شده‌اند، احتمالا امسال هم شاهد محصول سخت افزاری جدیدی نخواهیم بود. با این وجود هیچ چیز از اپل بعید نیست و ممکن است در لحظات پایانی مراسم با یک «One more thing» کل جمعیت سالن را به وجد بیاورد. ممکن است محصول جدید اپل یک یونیکورن باشد، حداقل از دعوت‌نامه اپل اینطور برمی‌آید!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه