عرضه آنر 20 پرو

عرضه آنر 20 پرو به علت تحریم های آمریکا علیه هواوی به تعویق افتاد!

هواوی پس از تحریم‌های اخیر آمریکا به مشتریان خود اطمینان داد که نه تنها دستگاه‌های فعلی، بلکه سری تازه معرفی شده‌ی آنر 20 هم تحت تاثیر این تحولات قرار نمی‌گیرند. ولی ظاهرا این‌گونه نیست و عرضه آنر 20 پرو (Honor 20 Pro) تا زمان نامشخصی به تعویق افتاده است.

بر اساس گزارش تازه‌ی یک نشریه فرانسوی، گوشی آنر 20 پرو نتوانست تاییدیه گوگل را پیش از اِعمال تحریم دولت ترامپ دریافت کند. ممنوعیت تعامل هواوی با شرکت‌های آمریکایی، به آن معناست که از این پس گوشی های هوشمند کمپانی چینی، فاقد اپلیکیشن های گوگل خواهند بود. یعنی اگر هواوی این پرچمدار را روانه بازار کند، اثری از پلی استور و بسیاری از اپ های دیگر در آن نخواهد بود.

عرضه آنر 20 پرو

با وجود اینکه برند زیرمجموعه هواوی، هرگز تاریخ عرضه آنر ۲۰ پرو را رسما اعلام نکرد؛ اما طبق گزارش‌ها اوایل ماه ژولای را در نظر داشت. حالا با توجه به نبود مجوزهای لازم، عرضه‌ی این گوشی تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاده است. حتی آنر کمپین تبلیغاتی خود را نیز دو هفته عقب انداخته و به پایان ماه ژوئن موکول کرده است تا اندکی زمان برای خود بخرد.

در سوی دیگر، ظاهرا مدل معمولی آنر 20 پیش از تحریم های آمریکا موفق به اخذ تاییدیه شد؛ پس احتمالا این تاخیر شامل حال آن نمی‌شود. البته عدم عرضه مدل پرو می‌تواند ضربه مالی سنگینی به برند چینی وارد کند. آنر در واکنش به این موضوع گفت که پس از کسب اطلاعات بیشتر، درباره تاریخ عرضه آنر 20 پرو اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*