شیائومی ردمی ای 7

گوشی موبایل شیائومی ردمی 7 ای (Xiaomi Redmi 7A) معرفی شد

شیائومی ردمی 7 ای (Xiaomi Redmi 7A) گوشی جدید کمپانی شیائومی بوده که در دسته محصولات مقرون به صرفه چینی‌ها قرار می‌گیرد. این گوشی ادامه‌دهنده راه موفق ردمی 6 ای است و با توجه به قیمت گوشی‌های اقتصادی شیائومی، امکانات خوبی ارائه می‌کند.

محصول جدید شیائومی مجهز به چیپست اسنپدراگون 439 است و ظاهر ساده‌ای دارد. نمایشگر 5.45 اینچی دستگاه تصاویر را با رزولوشن 720×1440 یا +HD پخش می‌کند و از نسبت 18:9 برخوردار است، بنابراین با گوشی کشیده‌ای طرف هستیم. همچنین نمای جلویی از طراحی ناچ بهره نبرده و اطراف نمایشگر حاشیه‌های زیادی به چشم می‌خورند.

شیائومی برای 7 ای دو مدل مختلف در نظر گرفته که مدل اول با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و مدل دوم با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی عرضه می‌شوند. همچنین امکان افزایش ظرفیت حافظه مدل دوم به کمک کارت حافظه میکرو اس دی تا سقف 256 گیگابایت وجود دارد.

در قسمت دوربین هر دو مدل ای 7 کانفیگ مشابهی دارند و مجهز به یک سنسور 13 مگاپیکسلی در پشت با فوکوس اتوماتیک و تشخیص فاز شده‌اند. رزولوشن دوربین سلفی نیز 5 مگاپیکسل است که برای یک گوشی اقتصادی مناسب به نظر می‌رسد.

شیائومی ردمی ای 7

چینی‌ها برای ای 7 باتری حجیم 4000 میلی‌آمپری در نظر گرفته‌اند و با توجه به مصرف انرژی بسیار پایین چیپست اسنپدراگون 439، تنها با یک بار شارژ گوشی حداقل یک روز کامل نسبت به شارژر بی نیاز خواهید بود. سیستم عامل اندروید 9 پای به طور پیش‌فرض روی گوشی نصب شده و کاربر می‌تواند از وصله‌های جدید امنیتی گوگل در کنار امکانات جدید سیستم عامل اندروید بهره ببرد.

شیائومی ردمی 7 ای موفق به دریافت گواهینامه P2i شده و روی بدنه آن پوششی از جنس نانو قرار گرفته که دافع آب است. این ویژگی در بیشتر گوشی‌های موتورولا نیز دیده می‌شود.

متاسفانه هنوز اطلاعی از تاریخ عرضه و نحوه قیمت‌گذاری این گوشی در دست نیست و گفته می‌شود اطلاعات بیشتر درباره ردمی ای 7 در روز هفتم خرداد ماه، همزمان با عرضه ردمی کی 20 (Redmi K20) منتشر خواهد شد. ای 7 در دو رنگ مشکی و آبی به تولید می‌رسد.