پاناسونیک به پشتیبانی از هواوی ادامه خواهد داد

پاناسونیک به پشتیبانی از هواوی ادامه خواهد داد. این در حالی است که چند شرکت ژاپنی شامل خود پاناسونیک پیشتر از تحریم‌ هواوی توسط دولت ایالات متحده آمریکا استقبال کرده بودند.

شرکت ژاپنی پاناسونیک روز پنجشنبه دوم خرداد ماه اعلام کرد ارسال قطعات به شرکت هواوی را متوقف خواهد کرد. این شرکت در ادامه تصمیم گرفت به تمامی تراکنش‌ها و معاملاتش با این شرکت چینی خاتمه بدهد تا از آتش خشم دولت آقای دونالد ترامپ در امان بماند! در حالی که رابطه بین پاناسونیک و بزرگترین‌ سازنده تجهیزات مخابراتی دنیا تمام شده به شمار می‌رفت، این شرکت اعلام کرد به پشتیبانی از هواوی ادامه داده و قطعات مورد نیازش را همانند قبل تامین خواهد کرد.

پشیمانی پاناسونیک و تلاش برای پشتیبانی از هواوی

شرکت ژاپنی در ابتدا اعلام کرده بود به پیروی از تحریم‌های ایالات متحده آمریکا علیه هواوی، تمامی تراکنش‌هایش با این شرکت و 68 زیر مجموعه آن را متوقف خواهد کرد. این شرکت بعد از ارزیابی جزئیات تحریم هواوی و درک زیر پا گذاشته شدن یا نشدن قوانین جدید آمریکا درباره هواوی در صورت ادامه همکاری با آن اعلام کرد به پشتیبانی از هواوی ادامه داده و همانند قبل با آن تجارت خواهد کرد. پاناسونیک مدعی شده هواوی همواری شریکی مهم برای آن‌ها بوده است.

پاناسونیک

پاناسونیک مدعی شد بر اساس قوانین کشور و منطقه‌ای که این کشور در آن واقع شده است، به فروش تجهیزات به هواوی و ارائه سرویس به مشتری چینی خود، هواوی، ادامه خواهد داد. این شرکت عقیده دارد به وسیله کمک به چین، به رشد کسب و کار خود در این کشور کمک خواهد کرد. در ادامه حمایت و پشتیبانی از هواوی توسط پاناسونیک، شرکت چینی به وسیله انتشار یک بیانیه، از حمایت دائمی همکار ژاپنی خود تشکر کرد.

پشتیبانی از هواوی

در بیانیه هواوی آمده پاناسونیک یکی از شرکای مهم آن‌ها بوده و دو شرکت در زمینه‌های مختلف به همکاری با یکدیگر ادامه خواهند داد. پس تمامی تراکنش‌ها و تجارت بین پاناسونیک و هواوی همانند قبل ادامه پیدا خواهد کرد. هواوی در بیانیه خود، از تمامی تامین‌کنندگان و شرکت‌هایی که تا امروز از آن حمایت کرده‌اند قدردانی کرد.