نام و جزئیات فیلم جدید کریستوفر نولان مشخص شد

بازیگران و نام رسمی فیلم جدید کریستوفر نولان (Christopher Nolan) مشخص شد. این فیلم قرار است سال آینده روی پرده برود.

کریستوفر نولان یکی از مشهورترین کارگردانان حال حاضر جهان است که با تشکر از سه‌گانه شوالیه تاریکی و فیلم‌های نوآورانه‌ای همچون تلقین و میان‌ ستاره‌ای، حتی نام‌اش کافی است تا مخاطبان را به دیدن یک فیلم وادار کند. او به زودی با یک فیلم هیجان دیگر به سینماها بازمی‌گردد.

مدتی پیش اعلام شد که این کارگردان بزرگ کار بر روی پروژه‌ جدید خود را آغاز کرده است. حال مشخص شده که نام این فیلم «انگاشته» (Tenet) خواهد بود. همچنین بازیگران جدید فیلم نیز مشخص شدند. طبق اخبار منتشر شده، جان دیوید واشنگتن (پسر دنزل واشنگتن) که سال گذشته با فیلم بلکککلنزمن توانست مهارت‌های بازیگری‌اش را به رخ بکشد، یکی از نقش‌های اصلی خواهد بود. همچنین رابرت پتینسون که اخیرا به عنوان بتمن جدید سینما انتخاب شده است و الیزابت دبیکی نیز به پروژه ملحق شده‌اند. هنوز مشخص نیست که این بازیگران چه نقشی را در فیلم بازی می‌کنند.

طبق اعلام شرکت برادران وارنر، مایکل کین، کنت برانا، دیمپل کاپادیا، آرون تایلر-جانسون و کلیمانس پوزی دیگر اعضای تیم بازیگری فیلم هستند. کنت برانا در فیلم دانکرک با نولان همکاری کرده بود و مایکل کین هم از زمان فیلم بتمن آغاز می‌کند، در تمامی آثار نولان به ایفای نقش پرداخته است. در توصیف فیلم جدید نولان آمده است که «یک اثر اکشن بزرگ پیرامون دنیایی از جاسوسان بین المللی» خواهد بود.

کریستوفر نولان

تیم بازیگری امیدوارکننده به نظر می‌رسد و تلفیقی از بازیگران کارکشته و استعدادهای جوان است. این فیلم حتی می‌تواند یک سکوی پرتاب برای تعدادی از ستارگان‌اش باشد که هنوز نتوانسته‌اند در حد انتظار خودنمایی کنند.

لازم به ذکر است که این یک فیلم درام جاسوسی نخواهد بود و این تنها یک بخش کوچک از داستان است. طبق گزارشات منتشر شده، عناصر علمی تخیلی و مرتبط با فضا-زمان نیز در فیلم وجود دارد. در حال حاضر با این اطلاعات محدود نمی‌توان حدس زد که فیلم پیرامون چه چیزی خواهد بود. رابرت پتینسون پس از خواندن فیلمنامه گفته بود که «باورنکردنی» است. در هر صورت یک فیلم جاسوسی پیرامون دانش فیزیک باید هم باورنکردنی باشد. اگر آثار نولان یک چیز به ما یاد داده باشند، این است که باید منتظر هر چیز عجیب و خیره‌ کننده‌ای باشیم. به زودی اطلاعات بیشتری از این فیلم منتشر خواهد شد که آن‌ها را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

فیلم انگاشته طبق برنامه ریزی‌ها، در تاریخ 17 ژوئیه 2020 (27 تیر 1399) به اکران سینماها در خواهد آمد.