تقاضا برای گوشی های هواوی

افزایش 130 درصدی تقاضا برای گوشی های هواوی بعد از تحریم آمریکا!

گرچه این روزها تحریم‌های دولت آمریکا علیه شرکت هواوی دردسرهای زیادی را برای چینی‌ها ایجاد کرده، اما جالب است بدانید تقاضا برای گوشی های هواوی به طرز بی سابقه‌ای افزایش پیدا کرده و کاربران بیشتری نسبت به خرید گوشی‌های هواوی تمایل نشان داده‌اند.

پس از تحریم همه جانبه هواوی از سوی آمریکا، هرروز اخبار ناامیدکننده برای هواوی منتشر می‌شد و چندین کمپانی از جمله AMD، ARM، اینتل، کوالکام و غیره همکاری خود را با هواوی قطع کردند. حتی برخی از سازمان‌ها و اتحادیه‌ها مانند JEDEC (اتحادیه تکنولوژی Solid State)، اتحادیه میکرو اس دی (SDA) و PCIe نیز عضویت این شرکت چینی را لغو کردند. گرچه تصور می‌شد کاربران به دلیل مشکلات به وجود آمده گوشی‌های هواوی را از لیست خریدشان حذف کنند، اما طبق آخرین گزارش‌ها تقاضا برای گوشی های هواوی افزایش یافته است.

تحریم‌های دولت ترامپ باعث استقبال بیشتر چینی‌ها از گوشی‌های هواوی شده و دقیقا از زمان تنظیم تحریم‌ها علیه هواوی، فروش گوشی‌های این شرکت افزایش ناگهانی داشته است. گفته می‌شود از 28 تا 30 اردیبهشت ماه، میزان تقاضا برای گوشی‌های هواوی با افزایش 130 درصدی همراه بوده و این در حالی است که نرخ میانگین رشد صنعت موبایل تنها 30 درصد است. هواوی نیز به منظور بزرگداشت این اتفاق، دست به طراحی پوستر زیر زده و از مشتریان خود قدردانی کرده است.

تقاضا برای گوشی های هواوی

هواوی پی 30 و سایر گوشی‌های هواوی از این پس توسط وبسایت Tmall به فروش خواهند رسید و با هر خرید، یک بسته هدیه برای خریدار ارسال خواهد شد. در پی فروش محصولات هواوی توسط Tmall، تعداد کاربران این سایت نیز افزایش زیادی داشته و در حال حاضر حدود 10 میلیون نفر به عضویت این سایت در آمده‌اند.

تقاضا برای گوشی های هواوی

به نظر شما آیا هواوی می‌تواند بدون کمک همکاران قدیمی‌ و با ایستادن تمام قد روی پاهای خودش همچنان جزو سردمداران صنعت موبایل باشد و از این شرایط سخت سربلند بیرون بیاید؟