مقایسه سرعت عملکرد هواوی پی 30 پرو و آیفون ایکس اس مکس (گجت تی وی)

در مقایسه امروز می‌خواهیم دو پرچمدار آمریکایی و چینی، ایکس اس مکس از اپل و پی 30 پرو از هواوی را رو در روی قرار دهیم. بنظر شما کدام یک از این دو در سرعت عملکرد بهتری دارند؟

اگر شما کاربر حرفه ای گوشی های موبایل یا به اصطلاح Power User هستید، گجت تی وی امروز مربوط به حضور کمال گراهاست. هواوی پی 30 پرو (Huawei P30 Pro) یک اندرویدی تمام عیار با چیپست قدرتمند کایرین 980 است و از آن طرف آیفون ایکس اس مکس (Iphone Xs Max) با چیپست ای 12 بایونیک قرار دارد.

شاید در اکثر مواقع تفاوت سرعت اجرای هر اپ در یک گوشی با دیگر گوشی های همرده به یک ثانیه نرسد. اما برای کاربران حرفه ای این قضیه گاها می‌تواند حیاتی باشد. تصور کنید شما یک عکاس مستند هستید و حجم زیادی از لحظه هایی که اطرافتان می‌گذرد را با گوشیتان ثبت می‌کنید، از این رو سرعت در اجرای اپ دوربین نه همیشه اما گاهی بسیار هائز اهمیت است.

هواوی پی 30 پرو با حضور 6 گیگابایت رم و آیفون ایکس اس مکس با حضور 4 گیگابایت هر کدام به تنهایی توانایی خوبی در مدیریت رم و باز نگه داشتن اپ های سنگینی مانند پابجی موبایل و فوتوشاپ اکسپرس در بک گراند گوشی دارند اما زمانیکه در جایگاه مقایسه قرار می‌گیرند کوچکترین ضعفی به چشم می آید و می‌تواند در انتخاب کاربر تاثیر گذار باشد. با گجت نیوز همراه باشید تا این دو پرچمدار پر طرفدار را باهم مقایسه کنیم.

Huawei P30 Pro VS Iphone Xs max

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اصن انتظار نداشتم P30 Pro بیاد Xs Plus رو بزنه… .
    واقعا اگه طراحی بخش جلوی P30 Pro بهتر بود بی‌شک بینقصترین گوش بود… .
    باز هم دم هواوی گرم… .
    که یه عده‌ی خراب،بهش مگن بنجل‌ساز… .
    اونا دوست دارن اپل و سامسونگ بکنه تو پاچشون… .

  2. اینکه تابلود بود.هواوی زد ایفونو کتلت کرد😄😄حالا برید بیست میلیون بدین لنگ دمپایی بخرین😝