بررسی اپل آیپد ایر 2019 (گجت تی وی)

آیپد ایر 2019 را می‌توان با پردازنده سریع، نمایشگر عالی، قابلیت اتصال کیبورد و پشتیبانی از قلم اپل تعریف کرد. کمپانی اپل بعد از گذشت چند سال با عرضه نسل جدید از آیپد ایر و آیپد مینی تنوع بیشتری را در سری تبلت هایش ایجاد کرد. با گجت نیوز همراه باشید با بررسی آیپد ایر 2019.

اپل امسال با معرفی آیپد ایر جدید و آیپد مینی، خانواده تبلت های خود را به 5 ابعاد مختلف رساند که هر کدام حافظه‌های داخلی متفاوت و امکانات بخصوصی دارند.

اپل مدل پایه آیپد جدیدش را 329 دلار و آیپد پرو 12.9 اینچی را 1899 دلار قیمت گذاری کرده است. آیپد جدید ظاهری بسیار آشنا دارد چرا که هنوز تاچ آی دی فیزیکی داشته، از زبان طراحی چندین سال پیش بهره می‌برد و نمایشگر توسط حواشی احاطه شده است که برای سال 2019 این حواشی بزرگ به نظر می‌آید؛ ولی حقیقاتا آن‌قدرها هم تو ذوق نمی‌زنند.

در بخش طراحی در پنل پشتی به حواشی خمیده منتهی شده که به صورت کلی حس دستگاهی باریک تر را به شما می‌دهد. پیشرفتی که در آیپد ایر شاهد هستیم نمایشگر 10.5 اینچی بوده که کمی از آیپد پایه بزرگ‌تر است، اما دقیقا برابر با ابعاد نمایشگر آیپد پرو سال 2017 بوده که هم اکنون تولید آن متوقف شده است. عملکرد نمایشگر به واقع بهتر شده و این بهبود نه تنها به سبب افزایش ابعاد بلکه به سبب چسبیدن نمایشگر به گلس بوده و این یعنی، دیگر فاصله‌ای بین محل لمس شما و محل حضور پیکسل‌ها وجود ندارد. همچنین از تکنولوژی True Tone اپل پشتیبانی می‌کند که سبب شده دمای رنگی نمایشگر براساس میزان نور محیطی، که در آن قرار گرفته‌اید تغییر کند.

هدف طراحی آیپد ایر جدید اپل انتقال وراثت خصیصه‌های دوست داشتنی آیپد پرو به نسلی، با قیمتی منطقی‌تر بوده است. البته در سطح آیپد‌ها شما نمایشگر بزرگتر با گوشی‌های خمیده به همراه تکنولوژی پروموشن اپل دارید که نرخ به‌روز‌رسانی نمایشگر را ارتقا می‌بخشد و سبب شده که اسکرول کردن تجربه‌ای بسیار روان داشته باشد. هر دو این امکانات عالی هستند اما حقیقاتا چند صد دلار نمی‌ارزند.

آیپد ایر مجهز به چیپست A12 بایونیک بوده همان چیپست بکار رفته در آخرین آیفون‌ها و این یعنی هر عملی در این تبلت روان و در یک چشم به هم زدن انجام می‌شود.

در ادامه ویدیو بررسی اپل آیپد ایر 2019 را با هم خواهیم دید تا به اطلاعات دقیق‌تری برسید و آن را از نزدیک ببنید.

ویدیو بررسی Ipad Air 2019