لپ تاپ گیمینگ MSI GT76

رونمایی از لپ تاپ گیمینگ MSI GT76 با پردازنده Core i9 دسکتاپی

لپ تاپ گیمینگ MSI GT76 در نمایشگاه کامپیوتکس 2019 معرفی شد. ام اس آی جی تی 76 از یک پردازنده‌ی قدرنمند Core i9 کلاس دسکتاپی زیر قاب باریک خود بهره می‌برد.

لپ تاپ های سری تایتان کمپانی MSI را می‌توان دستگاه‌های جذابی توصیف کرد٬ اما آن‌ها نیازمند قدرت‌گیری از تراشه‌ی سخاوتمند‌تری هستند. به همین دلیل است که نسل جدید تیتان از یک پردازنده‌ی Core i9 کلاس دسکتاپی بهره می‌برد تا دیگر قدرت در یک فریم باریک محدود نشود.

مشخصات لپ تاپ گیمینگ MSI GT76

به نقل از سازنده٬ شما قادر خواهید بود در لپ تاپ گیمینگ MSI GT76 پردازنده‌ی تماما دسکتاپی Core i9 را خریداری کنید. آن یک پردازنده‌ی سری K همراه یک افزاینده‌ی آنلاک شده است. ام اس آی ادعا می‌کند پیکربندی سیستم پردازشگی بالارده‌ترین مدل این لپ تاپ شامل 8 هسته و 16 ترد است که اگر سیستم خنک کننده به شما اجازه دهد٬ می‌توانید آن را تا سرعت 5 گیگاهرتزی اورکلاک کنید.

لپ تاپ گیمینگ MSI GT76

اگر این صحت داشته باشد٬ این لپ تاپ شبیه لپ تاپ گیمینگ Alienware Area-51M همراه با پردازنده‌ی Core i9-9900K خواهد بود. مشخص نیست ام اس آی نیز قصد عملکردی مشابه آن را داشته باشد٬ اما اگر شما به دنبال یک کامپیوتر گیمینگ قابل حمل هستید که شبیه یک سیستم هیبرید به نظر می‌رسد٬ لپ تاپ گیمینگ MSI GT76 می‌تواند گزینه‌ی جذابی برای شما باشد.

لپ تاپ گیمینگ MSI GT76

این پردازنده‌ی قدرتمند٬ نیازمند سیستم خنک کننده‌ی قدرتمندی نیز هست؛ به همین خاطر است که ام اس آی 4 فن همراه 11 لوله‌ی حرارتی را در این سیستم جای داده است. ام اس آی می‌گوید GT76 می‌تواند تا دو برابر جریان هوا را ایجاد کند. در بخش گرافیکی٬ ما شاهد حضور کارت گرافیک GeForce RTX 2080 هستیم که از هسته‌های تانسور و فناوری رهگیری پرتو (Ray Tracing) بهره می‌برد. البته این بهترین گزینه‌ی ممکن نیست٬ 2080Ti پرچمدار پردازنده‌ها است٬ اما همچنان نمی‌توان از آن در یک لپ تاپ استفاده کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*